adidas superstar sale

adidas superstar sale

Postautor: RaeMars » 4 lis 2016, o 09:17

Het volgende hoofdstuk in de hemelvaart John Harden om de high-end van de NBA adidas zx flux sale sterrendom gevallen op zaterdag als adidas verklaarde de punten bewaker eerste signature schoen. De "Harden Vol. 1 "is het eerste aanbieden in samenwerking met Harden samen met Adidas na het aanmelden op 1 oktober 2015, voor $ 200 miljoen in de buurt van 13 jaar. Dit is de eerste handtekening schoen voor verkalken, niet alleen een colorway van een werkelijk bestaande shoe - verkalken droeg Crazylight Boost afbetalingen op uw 5 vorig seizoen. "Dit was mijn eerste keer dat het opzetten van een schoen van de grond af. Met behulp van adidas, we wilden voor verschillende dingen om op te staan, adidas superstar sale wees trouw aan wie we leven en dat is hoe we zelf scheiden," zei Harden. "Dit was een eenmaal in een levensduur kans en al het werk dat velen van ons in elkaar is wat maakt dit soort van echte.

We staan ​​adidas zx flux dames open voor elke de mening van anderen en we zijn niet van plan om zomaar schoenen of laarzen op de planken en zeggen: 'Dit is James Harden. 'Het is gebouwd voor de manier waarop ik deelnemen aan en u zult mijn stijl, verschillende stemmingen, de kleine details, samen met verhalen die te vertegenwoordigen die ik zie. "Harden extra:" Mensen altijd ons vragen: 'Hoe gaat het anders? 'Het is moeilijk uit te leggen precies hoe je anders bent, maar de sneaker legt het voor mij. zeer goed De opening aanbod waarbij Harden's signature schoen moet vier verschillende kleurstellingen hebben: Leading (zwart-wit) Gila Monster (zwart en licht zalm), Cargo (grijs), en Property (rood en wit). De blik volgt de minimalistische model van Kayne West YEEZY fabrikant, die veel heeft uitgeschakeld, maar het is echt een verandering van tempo van de uitgesproken, atletisch informatie over Nike en Under Armour. Maar op hetzelfde moment, de schoenen of laarzen lijken een meer gestroomlijnde variant van een Rockets speler adidas schoen, Tracy McGrady T-MAC 6. Harden volume. 1 Pioneer lanceert 12, 3 voor $ 140 over adidas. com met meer colorway daalt de hele tijd.

Adidas adidas zx flux dames sale heeft officieel gelanceerd Houston Rockets point guard John Harden's langverwachte debuut schoen met het merk. Dubbed meestal de Harden Vol. 1., Meestal het model wordt gezegd dat een uitbreiding waarbij niet alleen de speler hij is toch wie hij is uit de rechtbank docket zijn. "Dit was mijn allereerste keer dat een schoen maken van de grond omhoog. Met adidas, we wilden iets anders te symboliseren, wees trouw aan wie wij zijn zijn en dat is hoe je zelf te scheiden, "zei verkalken. "Dit was een na in a lifetime kans en allerlei van het werk dat we in gezamenlijk is wat deze echte maakt. We zullen openstellen voor elkaars standpunten en we waren niet van plan om alleen schoenen te zetten op de planken, samen met zeggen: 'Dit is John Harden. 'Het is bedoeld voor de manier waarop ik speel en u krijgt om mijn stijl, verschillende weersomstandigheden, de kleine details en getuigenissen die vertegenwoordigen die daarom ben ik te zien. "
RaeMars

Wróć do Przychodnie logopedyczne