zeggen dat je niet moet verwachten

zeggen dat je niet moet verwachten

Postautor: xiaoxiangyu » 5 gru 2018, o 10:01

Ik wil heel graag schoenen van Adidas Nmd Damen New Balance leuk vinden. Ze maken veel schoenen die passen bij mijn sweet spot, maar ik heb de afgelopen jaren veel problemen gehad met de duurzaamheid en constructie van schoenen en het heeft me doen aarzelen veel van hun recente aanbod aan te bevelen.

Ten eerste had de MT10v1 die voorvoetband die aan één kant op mijn voet botste en moest worden doorgesneden (de band, niet mijn voet). De MT00-zool werd gedelamineerd na een minimale kilometerstand en ik had talloze meldingen gelezen van de bovenste scheuring. De MT20 v1 was een totale ramp in termen van duurzaamheid - meldingen van bovenste scheuren waren ongebreideld. De MT110-zool was zo duidelijk scheef van de laterale naar de mediale vorm dat deze me een geval van posterieure tibiale peesontsteking liet ontwikkelen. De MR10 v2 was een mooie schoen, maar de pasvorm of het bovenwerk was ongelooflijk ruim op de middenvoet - Adidas Zx 750 Femme ik heb er niet genoeg in gerend om een ??zinvolle recensie te schrijven. De bovenkant van de MRC5000 begon kleine, oppervlakkige tranen te ontwikkelen nabij de boog na minimale kilometerstand. Ik heb mijn teen in de MO80 geraakt, hoewel ik dat niet noodzakelijkerwijs de schuld op de schoen kan geven. De MR00 en de MRC1600 werkten allebei redelijk goed voor mij, maar ik verlang naar de dagen van de MT101, die een paar jaar geleden een van mijn favoriete allround hardloopschoenen was.

Een New Balance-schoen die ik erg leuk vond, was de 730. Het was een eenvoudige, brede toebox en stevige lage-lage zool zonder franjes. En het was goedkoop. Dat laatste kenmerk wordt echt gewaardeerd in een wereld waarin de prijzen van schoenen door het dak lijken te gaan.

Eerder deze zomer stuurde Running Warehouse me een paar van de 730 v2 om uit te testen voor een review (dit waren review-voorbeelden en dus gratis). Het heeft lang geduurd voordat Nike Internationalist Damen ik deze recensie schreef, want ik ben echt in conflict over deze schoen.

Voor New Balance minimale schoenliefhebbers zou ik de ervaring van hardlopen in de 730 misschien het best kunnen beschrijven als zeer vergelijkbaar met de MR10 v2 of een misschien een straatversie van de MT110 - veel te leuk als je de voorkeur geeft aan brede schoenen met dunne, stevige zolen.

Wat ik het leukste vind aan de NB 730 v2 is de prijs. Hoewel MSRP $ 75 is, kan het voor minder dan $ 60 worden gekocht, waardoor het die ongrijpbare 'minimale schoen voor een minimale prijs' wordt. Ik wil deze schoen zo graag een beste koop of een goede deal noemen, maar ik heb één grote reservering.

Wat is het probleem? Nogmaals, het is de duurzaamheid bugaboo. Je zou kunnen zeggen dat je niet moet verwachten dat een Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer goedkopere schoen duurzaam is, maar deze komt zo dichtbij en het gebied waar ik duurzaamheidskwesties zie, kon zo gemakkelijk worden gerepareerd (en geen enkele schoen zou problemen moeten hebben na slechts 35 mijl hardlopen) .

Mijn probleem met de 730 v2 heeft te maken met het bovendeel. Toen ik de schoenen voor het eerst uit de doos haalde, maakte ik me meteen zorgen over het bovenmateriaal - het had zo goedkoop gevoel dat sommige van de nieuwe synthetische netten die in bovenwerk van schoenen worden gebruikt, de neiging hebben om te hebben. Ik was bezorgd over mogelijk scheuren met herhaalde slijtage. Nu zijn mijn schoenen niet zodanig gescheurd dat ze niet functioneel zijn, en zouden de meeste mensen de problemen van mijn paar zelfs niet opmerken. Maar ik was hyper-waakzaam gegeven mijn aanvankelijke zorgen, en ik zie een paar probleemplaatsen.
xiaoxiangyu

Re: zeggen dat je niet moet verwachten

Postautor: freeflixhq » 6 gru 2018, o 12:38

CyberFlix's coordinator, Bill Appleton, is outstanding for his work with the SuperCard advance condition and for the early World Builder encounter redirection creation structure. DreamFactory Software kept the trade check for CyberFlix FreeFlix HQ
freeflixhq

Wróć do Zaburzenia mowy