zeigt eine leichte Zunahme

zeigt eine leichte Zunahme

Postautor: xiaoxiangyu » 12 cze 2019, o 09:07

Laten we terug gaan naar schoenen. Wat is er met de maximalistische schoenen die vandaag worden gemaakt? Zijn zij het antwoord? Hier is mijn poging om uit te leggen Adidas Nmd Womens waarom deze schoenen populair worden. Ongeacht wat de meeste mensen denken of zullen zeggen, de loopschoenenindustrie wordt gedreven door onze maatschappij, niet door onderzoek of peer-reviewed literatuur. Steve Jobs had een geweldige manier om dit punt goed begrepen te maken. Hij werd zwaar bekritiseerd omdat hij niet veel flash op de iPad had gezet door veel journalisten in de technische wereld. Hij reageerde hierop door zijn redenen voor het niet doen uit te leggen, maar beschreef vervolgens hoe het publiek bepaalt wat Apple doet. Dit betekent dat als mensen de iPad niet zouden waarderen omdat deze geen flits bevat, ze deze niet zouden kopen. Toen hij dit zei, kochten mensen meer iPads dan Apple kon produceren. Gedreven door de consument. Hetzelfde gebeurt in de sportschoenbranche. Laten we specifiek kijken naar de Hoka Nike Air Max Command Herren One One maximalistische hardloopschoen. Het werd ge?ntroduceerd in een tijd dat veel mensen leerden over minimalistische schoenen en ook minimalistische schoenen aan het kopen waren. Er is geen wetenschappelijk onderzoek gedaan om deze Hoka One One-schoen te ontwerpen zoals deze was. We hadden gewoon een start-up bedrijf laten zeggen: "laten we een heel stel kussen in een schoen doen die zachter is dan wat de meeste schoenen met stabiliteitscontrole gebruiken, en maken het bijna net zo licht als ze". Mensen probeerden het en vonden het leuk. Onmiddellijke bevrediging. Het werd aan de trail-lopers voorgesteld. Ze vonden het leuk, dus kochten ze ze. Ze vertelden hun vrienden in de trail-running subcultuur en meer en meer werden verkocht. Was er enig evidence-based onderzoek? Geen. Met elke hardloopschoen die wordt gemaakt, volgt Nike Air Max 2017 Dames de op bewijsmateriaal gebaseerde literatuur pas nadat de schoen is gemaakt en vervolgens in het publiek wordt uitgebracht voor hardlopers om te dragen.

Dus om samen te vatten, de fabrikanten maken ze en het publiek probeert ze uit. Als ze houden van de manier waarop ze zich voelen, kopen ze ze. Als ze dat niet doen, kopen ze ze niet. Hoe meer het publiek van hen houdt, hoe meer de fabrikanten maken. Het onderzoek volgt dan nadat de schoen is ge?ntroduceerd. Dus voor al uw op onderzoek gebaseerde wetenschappers die uw beslissingen baseren op de geproduceerde literatuur, is deze slechts zo goed als wat het publiek wil dragen. Is er onderzoek dat wordt gedaan voordat een schoen wordt gemaakt? Mogelijk, maar het heeft weinig te maken met hardlopen of letsel.

Voor al diegenen die vragen: "Wat is de deal met deze overgestikte Nike Air Max 270 Damen maximalistische schoenen?" Ik zeg, ga en vraag de mensen die ze dragen, want zij zijn degene die de creatie van hen drijft.

Ik heb de laatste tijd veel opmerkingen gekregen met betrekking tot het bericht dat ik heb geplaatst met mijn gedachten over het Vibram FiveFingers-proces. Ik wou dat ik kon reageren op elke post die de tijd niet toestaat. Ik zal mijn best doen om zoveel mogelijk te antwoorden.

Ik denk echt dat dit buiten proportie is opgeblazen en dit is een typisch class action-proces. Vibram USA werd aangeklaagd niet omdat ze valse beweringen hadden gedaan, maar omdat ze veel schoenen verkochten en veel geld verdienden. Het is niet anders dan dat Apple wordt aangeklaagd, dat Pepsi wordt aangeklaagd of dat McDonald's wordt vervolgd. Vibram verdiende veel geld met het verkopen van veel schoenen die veel aandacht hadden. Er is zonder enige twijfel wetenschappelijk bewijs dat een toename in spierkracht van het lopen op deze manier aantoont. Op het moment waren er geen studies die aantoonden dat de spierkracht toenam van direct in Vibram FiveFingers lopen, maar de conclusie is duidelijk te zien in deze andere onderzoeken. Het verwijderen van een hak van 14 mm onder je voet verbetert zonder twijfel de anatomische positie. Ik begrijp niet hoe deze claims werden vervalst met betrekking tot het verkrijgen van een betere afstemming. Ik zou hier nog wel eens over kunnen praten, maar daar gaat het niet om. Ik zou graag een analogie willen maken.

Velen van u kennen het schoenenbedrijf ASICS. Ze produceren een product dat gel bevat in de tussenzool. Wat doet deze gel precies? Bestaan ??er studies die aantonen dat het vermogen om shock te verhogen groter is dan bij elke andere schoen? Voor degenen die de hoeveelheid gel in de tussenzool niet hebben gezien, zie onderstaande afbeelding.
xiaoxiangyu

Re: zeigt eine leichte Zunahme

Postautor: watchout » 13 cze 2019, o 10:29

The Bovet company was Replica Watches founded in 1822 by Edouard Bovet Replica Watch with a focus on the watchmaking trade with China. The brand as we know it today was acquired Fake Watches by Pascal Raffy, a former pharmaceutical industry executive and passionate watch collector, in 2001. Shortly thereafter, Raffy began purchasing additional Watches Replica manufacturing sites in Switzerland – not only to ensure the company’s independence but also to have full control over the quality of all aspects of production.
watchout

Wróć do Zaburzenia mowy