die niet werkt en zegt

die niet werkt en zegt

Postautor: sweet » 8 cze 2018, o 03:41

"Er zijn mensen die een aantal jaren hebben gewerkt om het profiel van het Groene feest hier in Guelph op te bouwen. Ik weet dat ze hier veel middelen investeren in Guelph. Nike Air Max Flyknit Dame Ik heb vrienden die ge?nteresseerd Nike Air Pegasus 89 Womens zijn in het groene feest. '

Maar zoals altijd in de politiek zijn er obstakels.

Schreiner moet de reputatie van de stad als schommelrijder verslaan.

"Guelph heeft de neiging om mee te gaan met de partij die aan de macht komt", merkt professor Tim Mau op, professor in de politiewetenschappen aan de Universiteit van Guelph.

"We zijn vrijwel verdwenen, op welke manier de wind ook waait. Deze keer is het een beetje uitdagender om te bepalen waar die winden ons brengen. "

Mau, die al vroeg in de campagne een bijeenkomst met alle kandidaten organiseerde, gaf Schreiner het voordeel dat hij beter was ge?nformeerd dan zijn uitdagers.

"Hij is goed op de hoogte van de problemen ... sommige van de andere reguliere kandidaten waren niet zo goed ge?nformeerd. Mike presteerde erg sterk, "voegt Mau toe.

"Hij is Nike Free Run 2 Dame betrokken bij de gemeenschap en Nike Air Max 2017 Dam hij doet de juiste dingen. Het is maar een vraag, het groene feest worstelt echt met het maken van de doorbraken die ze in andere landen hebben gemaakt. "

De rivalen van Schreiner hebben echter hard gereden, waarbij de liberalen de zetel probeerden vast te houden en de nieuwe democraten en progressieve conservatieven hoopten te rijden op de vestigingen van de centrale campagnes van Horwath en Doug Ford.

De liberale kandidaat Sly Castaldi, uitvoerend directeur van het Women's Crisis Center in Guelph Wellington en voormalig co-voorzitter van de rondetafelgesprek met liberaal premier Kathleen Wynne over geweld tegen vrouwen, is niet verlegen om erop te wijzen dat Schreiner van ver weg is.

"Ik kom uit Guelph, ben opgegroeid in Guelph en opgeleid in Guelph en ik ben toegewijd aan deze gemeenschap", zegt Castaldi, een ontvanger van de Asics Gel Lyte 3 Femme Rose Queen's Jubilee-medaille in 2012, die in 2010 in de publieke dienst Guelph's vrouw van onderscheid werd genoemd. .

"Dit is voor mij om trots op Guelph te zijn en thuis te groeien. Ik denk dat Mike hier al een tijdje aan het rennen is. '

Ze moet mensen winnen zoals Matthew Amos, die niet werkt en zegt dat hij "niet wil dat Kathleen Wynne opnieuw wint", en haar de schuld geeft voor bezuinigingen voor gehandicapten.

Castaldi echoot bezorgdheid van sommige kiezers over de impact van Progressive Conservative-plannen op $ 6 miljard aan bezuinigingen op de overheidsuitgaven.

"Toen ik op deuren klopte, heb ik zeker de zorgen van mensen gehoord over wat Doug Ford zou doen."
sweet

Wróć do Zaburzenia mowy