medvirker til en del lovovertr

medvirker til en del lovovertr

Postautor: sweet » 15 cze 2018, o 03:19

M?ske har ingen haft mere af Toronto Marlies 'lange Calder Cup playoff Adidas Superstar Donna runde, som kommer til sin Game 7 konklusion torsdag, end rookie videre Pierre Engvall.

Den lange playoff Nike Air Max Tavas Damen run har det dobbelte form?l for Engvall og svenskeren Carl Grundstrom at give de to udsigter, der kom til Nike Air Max 90 Womens Blue Marlies i april ekstra tid til at tilpasse sig til denne by, deres holdkammerater, det engelske sprog, strukturen af Marlies hockey, personlighederne i Maple Leafs-organisationen, AHL-spillerens st?rrelse og hastighed og den mindre isoverflade. "Pr?cis, jeg er virkelig glad ... at vi har g?et s? l?nge i slutspillet," sagde Engvall Onsdag som Marlies forberedt til Game 7 mod Texas Stars. "Selvf?lgelig nyder det mig ogs?. At v?nne sig til spillet og alt s?dan. Alt, udefra til isen, og hvad betyder det. Det er en rigtig stor fordel for mig. "

De seks fods tre Engvall kom til Marlies ved afslutningen af ??sin svenske Hockey League s?son, der straks gjorde en indflydelse i AHL med fire m?l og fire assisterer i ni regular-season spil.

Coach Nike Air Max 97 Femme Sheldon Keefe var ikke helt sikker p?, hvad han fik med den 22-?rige syvende runde valg fra 2014-udkastet. Adidas ZX 750 Femme Dette er Engvals f?rste smag af Nordamerikanske hockey.

Men Engvall, der var mere kendt som scorer, imponerede Keefe med sin defensive evne og puck smarts til at spille en stor rolle. Engvall, Frederik Gauthier og Colin Greening har dannet en enhed af hockey behemoths, der spiller en tung forecheck, b?rer oppositionen ned med deres st?rrelse og lejlighedsvis medvirker til en del lovovertr?delser.

"Du kan starte ham i defensiv zone, den m?de han skater og h?ndterer pucken og k?rer den op i isen," sagde Keefe. "N?r han kommer i offensiven, er det sv?rt at f? pucken af ??ham. Gauthier og Greening er i samme form, og derfor er den linje s? sv?rt at spille imod. "
sweet

Wróć do Zaburzenia mowy