det af et dokumentarfil

det af et dokumentarfil

Postautor: sweet » 15 cze 2018, o 06:55

Alle d?de, dr?bt af politiet herom. Alle vanvittige, overv?ldet af psykisk sygdom, der gav dem enten voldelige eller Nike Air Vapormax Womens konfronterende eller ulydige af ordrer.

Skriger p? dem hj?lper ikke.

Der har v?ret mange inquests, task forces, medieunders?gelser. En masse anbefalinger.

Og alligevel Adidas Superstar Donna forts?tter den.

Nogle var "v?bnede" - paring kniv, saks, hammer - andre var ikke.

Vass, p? den sk?bnesvangre nat, den 9. august 2000, var kun bev?bnet med et cholerisk temperament og vrangforestillinger hos en mand fra hans meds. Men st?rkt nok, at det i en tidligere episode p? et hospital tog 11 medarbejdere til at undertrykke ham.

Der er perspektiv og kontekst, der b?r tages i betragtning.

Liza Balkan har sit eget perspektiv. Fra hendes femte sal lejlighed vindue p? Lansdowne og College, efter at have h?rt r?be, havde hun set ned p? scenen udfolder sig uden for en 7-Eleven. "Det var allerede sket. Jeg h?rte senere fra forskellige vidner, forskellige konti, at han havde Adidas Superstar Dames Wit sl?et en officer, og s? nej, det var slet ikke sket p? den m?de. Alle s? forskellige ting. Men det jeg s?, var, at en mand blev pummeled af to, derefter fire officerer, Nike Air Huarache Damen da han var p? jorden, og det fortsatte videre.

"Jeg har aldrig h?vdet at have flere detaljer, end jeg gjorde."

Disse detaljer, blandet med retskrifter og rapporter - kasser fulde af dem, tusindvis af sider - gav k?det af et dokumentarfil, som Balkan senere skrev, ud af vinduet, og som blev iscenesat i workshoppr?sentationer.

En mere fulsome og multidimensionel version af den ?bner p? Harbourfront Center teater den 19. juni som en funktion af Luminato Arts Festival, f?rste teatralske projekt valgt til et st?ttet program mellem festivalen og centrum. Blandt de syv skuespillere er R. H. Thomson, som var i den oprindelige produktion. Spillet er blevet scoret af LAL, en Nike Janoski Womens elektronisk duo, til et 360-graders lydbillede.
sweet

Wróć do Zaburzenia mowy