klonk als een andere activiteit

klonk als een andere activiteit

Postautor: xiaoxiangyu » 6 lip 2018, o 11:06

Dinsdagavond was het jaarlijkse 1 mijl-clubkampioenschap van mijn hardloopclub. Ik had maar één mijl race gedaan in mijn leven en het deed pijn. Ik draaide me naar de baan af, onzeker of ik zou rennen of alleen maar kijken, maar voordat ik volledig had besloten dat ik een nummer had gekregen.

Ik jogde een kilometer om op te warmen met mijn vriendin Laura en daarna keken we naar de eerste van de herenraces voordat we opstonden voor de start van de dames B-race. Er zijn veel snelle hardlopers in onze club. We zijn niet twee van hen. Onze golf was voor mensen die 6, 15 mijl of langzamer liepen. De laatste keer dat ik een kilometer liep, was een paar Nike Air Max 2017 Femme jaar geleden en dat was ongeveer 6:22. Ik had de dag ervoor 400 m herhalingen gedaan en besloot dat dit niet beter zou worden.

Er was een geweldige sfeer op de baan. De snelste golven gingen als laatste, wat betekende dat we onze race vroeg konden halen en toegejuicht konden worden door de rest van de club en ze vervolgens hun races zagen rennen. We gingen op weg naar het geluid van het startende pistool en renden vier en een beetje rondjes, met een bel om onze laatste ronde aan te geven.

Voor de eerste drie ronden leidde ik onze race om het ovaal. Ik had geen idee welk tempo ik liep en had gehoopt dat ik iemand anders zou kunnen volgen die wist wat ze aan het doen waren. In de laatste ronde haalde een andere vrouw me in en bleef ongeveer 50 meter voor me.

Ik stak de lijn over en keek voor het eerst op mijn horloge - 6:11. Dat was een beetje een verrassing.

Mijn mijl PB had bijna Adidas Zx Flux Damen net zo lang gestaan ??als mijn 10k PB, wat ik op zondag hoopte te verbeteren. Het was drie jaar geleden dat ik die PB een 10k liet draaien in een stortregenslag op de dag van de Olympische marathon van de dames. Ik heb in mijn leven meer marathons gelopen dan ik met 10k races heb gedaan en ik had het tot een doel gemaakt om meer korte races te rijden en deze keer in de zomer te verbeteren als een manier om weer wat regulier snel werk te doen.

De 10k die ik twee weken geleden had gerend was niet degene geweest om het te doen, dus ik was opnieuw het Regent's Park 10k binnengegaan. Ik werd wakker op zondagochtend om te regenen en een voorspelling voor het voorspellen van een stortbui. Het was bijna genoeg om me terug naar bed te laten gaan, maar een uur later was ik weer in het park met een aantal weer op mijn borst gespeld.

We hebben drie ronden gelopen, telkens de finishlijn en de tijdklok passerend. Sommige lopers haten deze Nike Air Max Tn Damen race vanwege de ronden, ik vind het leuk. Het helpt bij uw pacing. In de tweede ronde rende ik in de buurt van een man wiens zware ademhaling meer klonk als een andere activiteit op zondagochtend, wat Nike Blazer Low Damen erg onaangenaam was. Ik zou van hem af trekken op de kleine helling en hij zou weer verschijnen op de neerwaartse delen van de baan. Met nog 1 km te gaan wist ik voorgoed van hem weg te rijden. Misschien is zijn ras te snel afgekomen.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy