rende over de flat

rende over de flat

Postautor: xiaoxiangyu » 10 lip 2018, o 11:14

Na 45 mijl fietsen op heuvels en heuvels was ik kapot. Ik liet me in mijn laagste versnelling zakken om te beginnen met het langzaam weghalen van een beest van een heuvel die ik al meer dan twee uur eerder had beklommen, en ik begon te huilen. Het waren niet alleen tranen, maar dikke snikken uit mij. Ik wilde het niet meer doen.

De race was kort na 8 uur 's morgens Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens begonnen toen een kanon werd afgevuurd en 300 deelnemers zwommen in een meer voor de 1,9 km lange zwemtrap van The Gauntlet, Adidas Zx 500 Womens een halve ijzeren afstand triatlon. We zouden dit volgen met een 56 mijl-cyclus en een 13,1 mijl-run.

Het meer was mooi breed en we hadden genoeg ruimte om te zwemmen zonder bashing in elkaar. Toch was ik iets achteraan begonnen nadat het kanon was afgevuurd - omdat ik mijn plek kende en geen haast had om te beginnen.

Na 200 meter gebeurde er iets ongewoons, ik haalde een aantal van de andere zwemmers in en moest inhalen - dit was een onbekend terrein. Na 750 meter gingen we terug op onszelf voordat we door een kanaal naar beneden zwommen. Het kanaal ging rond een eiland waar toeschouwers waren gespot over het kijken vanaf de banken. Ik ben gewend om in een kronkelige lijn te zwemmen, maar meestal wanneer ik rechtdoor moet gaan. Navigeren door het bochtige kanaal maakte het interessant en anders dan je gebruikelijke heen en weer zwemmen. We zwommen onder een brug waar toeschouwers naar beneden keken en naar ons zwaaiden voordat we een laatste bocht maakten die ons terug naar de start / uitgang van het zwemmen leidde.

Ik heb een nieuw record neergezet voor de traagste transitie ooit, waarbij ik meer dan 8 minuten nodig had om mijn wetsuit uit te trekken en op mijn fiets te klimmen. Het was een combinatie van koude handen die niet goed werkten en een tegenzin om te gaan fietsen. We wandelden door de eerste paar kilometer over enkele glooiende heuvels met enkele fietsers die me passeerden, maar het duurde niet lang voordat ik weer alleen was.

Gelukkig was ik voorbereid met een paar mentale spelletjes om te spelen en veel snacks om mezelf bezig te houden met werken. Hoewel de timing van mijn picknick om samen te vallen met de afdalingen werd een spel op zichzelf.

Het hoogste punt van de baan was halverwege de fietscursus en we zouden twee loops maken. Toen ik uit een paar bomen tevoorschijn kwam om de top van de eerste lus te zien, voelde ik me goed dat het niet zo moeilijk was als ik dacht dat het zou zijn. Het gevoel was van korte duur omdat de tweede helft van de lus twee moordenaarsheuvels had die eeuwig leken voort te duren.

Niet lang na de tweede steile heuvel kwamen de Olympische afstandstriatleten ons vergezellen toen onze cursussen samensmolten. Het was leuk om bij andere concurrenten te zijn, maar na een tijdje kreeg ik genoeg van hen die me zo gemakkelijk inhaalden. We gingen terug naar het kasteel om de tweede lus te beginnen en het duurde niet lang voordat onze routes in verschillende richtingen afliepen.

Toen ik aan de laatste grote klim van de dag begon, begon ik te huilen. Ik was moe, ik was pijnlijk en, hoewel ik wist dat ik het fietspad zou afmaken, vond ik het niet leuk om meer dan twee uur hard te lopen toen ik van mijn fiets stapte. Ik huilde de afgelopen 10 mijl van de fietscursus, maar ik stopte Nike Janoski Femme niet.

Het was een verademing om van de fiets af te klimmen en deze in de transitie te hangen. Ik rende naar een vriend die steunde voor een knuffel en snikte 'Ik wil het niet doen'. Het leed echter geen twijfel dat ik het kon en dat ik het zou doen. Pet en hardloopschoenen aan Ik liep naar de eerste van de twee ronden van de run.

De run was grotendeels trail en, net als de fiets, doorspekt met heuvels. Ik marcheerde de heuvels op en rende de rest uit, en het duurde niet lang voordat ik me amuseerde. Mijn benen hadden zich herinnerd hoe ze moesten rennen en mijn hersenen hadden zich herinnerd dat ze graag rennen. We renden door velden, langs een pub waar het hulppostje vol zat met alles wat je kon hopen te eten, langs een ander kasteel en voorbij veel vrolijke marshals.

Ik begon mensen in te halen en zodra we het tweede deel ingaan Adidas Nmd Mujer sprintte ik vrolijk de heuvels af, rende over de flat en marcheerde de heuvels op. Met nog 3 km te gaan zag ik twee vrouwen ongeveer 400 meter voor me en maakte het mijn missie om ze te passeren. Ik rende langs hen met 1,5 kilometer naar links om te gaan en ik kon de finishlijn in de verte horen. Ik marcheerde nog een laatste, zware heuvel op en wierp mezelf langs de andere kant naar de finish. Ik had mijn half ijzeren triatlon met een lach op mijn gezicht voltooid.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy