bet uanset hvad

bet uanset hvad

Postautor: sweet » 11 lip 2018, o 03:14

Kathrine afsluttede marathonet, tiltrak et sk?bne af reklame for hendes smerter, kampagne for kvinder at f? lov til at k?re maratonafstanden og fortsatte med at k?re Nike Air Max 97 Femme Boston, otte ?r senere, i 2:51.

Siden da har Kathrine, 70, v?ret i spidsen for kvinders atletik, som for nylig lancerede den 261 frygtl?se bev?gelse for at etablere klubber, hvor kvinder kunne finde gl?den i at l?be. Efter den britiske lancering talte Nike Air Max Thea Mujer Kathrine om udfaldet af sin 1967 debut:

"Efter at embedsmanden angreb mig ?ndrede alt, og jeg vidste, at jeg m?tte afslutte l?bet uanset hvad, eller folk ville bare sige endnu engang, at kvinder ikke kan g?re det. Jeg var s? fastsl?et, at jeg ville have d?de fors?ger. Alligevel var det f?rst, f?r jeg s? aviserne om natten med alle Adidas Tubular Femme billederne, inds? jeg, at det blev politisk. "

Det var et stolt ?jeblik for Kathrine, og det er blevet fulgt af vigtige pr?stationer i l?b.

"I 1975 k?rte en 2:51 marathon, efter mange ?r at vide, at jeg var en ikke-talent, lukkede mange af mine kritikere, Adidas Superstar Damen men vigtigere viste det sig med h?rd tr?ning, at selv ikke s? talentfulde folk kan g?re fantastiske ting . I 1981, efter lobbyen h?rdt indtil sidste ?jeblik, var jeg der, da Den Internationale Olympiske Komité stemte kvindens maraton i de olympiske lege i 1984.

I april 2017 krydser m?lstregen i Boston Marathon endnu en gang for at Nike Air Max Command Donna fejre 50 ?rs pr?station i kvinders muligheder og til at sende fakkel til 261 Fearless.
sweet

Wróć do Zaburzenia mowy