naar buiten en stel realistische

naar buiten en stel realistische

Postautor: sweet » 11 lip 2018, o 07:19

"Marathontraining heeft mijn leven overgenomen, maar op zo'n positieve manier. Tijdens de training moest ik vaak de dagelijkse negativiteit van anderen opheffen, die mijn droom als onmogelijk zagen, en vechten tegen een lichaam dat de meeste dagen worstelde om pijnvrij te zijn. Maar elk obstakel op mijn pad maakte dat ik hogerop de hindernissen wilde springen.

Op de dag van het Adidas Zx Flux Mujer racen, ik hield van elk van die 26,2 mijl, en liep sterker dan ik ooit wist dat ik kon, en finishte in 4 uur en 53 minuten en 1 seconde. Ik rende met enorme dankbaarheid in mijn hart en voelde me gezegend dat ik de gelegenheid had gekregen om mijn reis te gebruiken om zoveel mensen te inspireren. Ik leerde meer over mezelf en het belang van hoe je gedachten worden wie je bent, in die 26,2 mijl die ik in 35 jaar Nike Air Max Classic Bw Damen had.

"Ik heb altijd gezegd dat dit mijn enige marathon zou zijn, maar drie dagen later ben ik mijn volgende al aan het plannen! Ik heb de marathon gebruikt voor het inzamelen van fondsen voor twee Hill-Rom fysiotherapie-vesten, die niet beschikbaar zijn bij de NHS. Het vest werkt door het trillen van je longen, het losmaken van slijm om infecties van de borst te verminderen. Zodra mijn doel is bereikt, zal ik 50 procent Nike Air Max 2017 Damen van het ingezamelde geld doneren aan de Cystic Fibrosis Trust om onderzoek naar vitale medicijnen en een remedie te financieren.

"Gezondheid is alles en sommigen van ons moeten dat beetje moeilijker bestrijden om het te houden. Leven met CF heeft me sterk gemaakt, maar hardlopen heeft me een superkracht gegeven! Ik ren om te ademen en ik zal nooit stoppen. "2017 was een geweldig jaar voor Eilish McColgan, maar Nike Air Max 97 Womens behaalde ook de prestigieuze IAAF Wereldkampioenschappen atletiek, een finale van 5.000 meter, ze plaatste nieuwe persoonlijke records in een opmerkelijke vijf disciplines en vestigde haar plek bij de elite van de wereld.

Afgezien van concurreren op het toppunt van hardloopwedstrijden voor dames, is Eilish ook een coach voor zowel nieuwe als ervaren hardlopers en was ze zo vriendelijk om haar tien beste tips voor nieuwe lopers met ons te delen ...

Aanverwant artikel: Q & A With: Eilish McColgan

1. START KLEIN
Iedereen moet ergens beginnen; zet je trainers op, ga naar buiten en stel realistische doelen. Loop gedurende een minuut, ren gedurende een minuut en herhaal vijf keer. Ga door met het opbouwen van een extra minuut elke derde dag totdat je vijf minuten kunt rennen zonder te stoppen - je zult versteld staan ??hoe snel je kunt Adidas Gazelle Donna rennen zonder te stoppen.

2. KRIJG DE JUISTE KIT
Alles wat je nodig hebt is een goed paar trainers, leggings en een thermische top en je bent klaar om te gaan! Het kopen van nieuwe trainingsuitrusting geeft je een zelfvertrouwen boost - het is altijd geweldig om er tijdens het hardlopen goed uit te zien en je goed te voelen! Met donkere ochtenden en 's avonds, is een reflecterende kleding om u zichtbaar te houden een geweldige manier om veilig te blijven.
sweet

Wróć do Zaburzenia mowy