kvote med en protein

kvote med en protein

Postautor: sweet » 12 lip 2018, o 07:04

Tankning efter en k?rsel er et absolut must. Det vil hj?lpe med at genopbygge din krop med n?ringsstoffer, der er g?et tabt under tr?ning, herunder elektrolytter og opbevaret br?ndstof som glykogen og aminosyrer. Det vil ogs? g?re det muligt for dine muskelfibre at genopbygge og komme sig i tide til din n?ste svedsession og give dig den energi, du har brug for til str?m gennem resten af ??dagen. Genopfyldning af din ern?ringsbank p? det rigtige tidspunkt og med de rigtige m?ngder af n?ringsstoffer hj?lper med at undg? de faldgruber, der kunne s?tte din tr?ning i gang. S? her deler vi vores ekspertr?dgivning om emnet for at hj?lpe dig med at smadre dine m?l.

PITFALL 1: Adidas Zx Flux Dam MISKER P? EN POST-ARBEJDSM?SSIG SNACK
Uanset om dit langsigtede l?bem?l er v?gttab eller udholdenhed, hurtighed eller udholdenhed, skal du tage fat p? en efter-tr?ningsmad, s? s?rg for at du bliver vant til at have en n?rende snack til h?nden eller et h?jkvalitets restitutionsprotein drikke.Den gode nyhed er, at du ikke n?dvendigvis n?dt til at munch ned din snack eller banke din protein shake det andet du forlader gymnastiksalen. Faktisk, medmindre du lige har ud?vet p? en tom mave, kan du tilsyneladende forsinke din post-workout m?ltid eller ryste et stykke tid. "Nylig forskning har sl?et den 45 minutters magiske vinduesmyte ud og vist, at for at maksimere muskelproteinsyntese og genopretning b?r vi ideelt set forbruge protein inden for tre timer efter en tr?ning," siger Chris Hall, grundl?gger af Hall Personal Training (hall Adidas Hamburg Womens -training.com).

Forbruger et for-tr?ningsm?ltid, der indeholder b?de kulhydrater og protein, g?r det muligt for din krop stadig at bruge n?ringsstoffer til Adidas Stan Smith Femme genopretning, efter at tr?ningen er f?rdig, hvilket betyder at du ikke beh?ver at spise straks efter et tr?k p? l?beb?ndet. "Du b?r v?re vant til at spise noget inden for dette tre timers vindue for at f? de bedste resultater," siger han.

PITFALL 2: SPISNINGSPROTEIN ALLT VIRKT
Det kommer ikke som nogen overraskelse, at protein er n?dvendigt til genopretning. Men det er ogs? vigtigt at sikre, at du f?r nok makron?ringsstoffer, og v?lg kilder, der er komplette proteiner. Dette betyder, at de indeholder leucin, isoleucin og valin, BCAA'erne (forgrenede aminosyrer), som ikke kan fremstilles af vores kroppe og er n?dvendige for muskelv?kst og reparation. "For split body tr?ning, m?l for 20-25g protein Nike Roshe Run Femme eller 0,25g pr lb af kropsv?gt, og n?r du udf?rer cardio, skift dette ned til 0,2 g pr. Kg legemsv?gt, da mindre muskelv?v nedbrydes gennem Adidas Superstar Femme Blanche cardio sammenlignet med styrketr?ning , "Anbefaler Hall. Du kan nemt m?de din kvote med en protein shake, kyllingebrystfilet eller 100g laks med en side af veggies.
sweet
 
Posty: 329
Rejestracja: 30 paź 2017, o 10:56

Wróć do Zaburzenia mowy



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości