echter te groot voor mijn kleine

echter te groot voor mijn kleine

Postautor: xiaoxiangyu » 12 lip 2018, o 10:04

In het grote schema van ergernissen die je tegenkomt tijdens het hardlopen, zijn koperdraden niet te vergelijken met dingen als mensen die voor je uit stappen zonder te kijken waar ze naartoe gaan; of het vinden van het enige openbare toilet in uw plaatselijke park is vroegtijdig gesloten; of zelfs al die vervelende mensen die voor je uitkomen in een race. Maar ze zijn toch vervelend.

Als het snoer te lang is, klapt Nike Air Zoom Pegasus 33 Damen het rond als een dunne vis die in de weg zit, als het te kort is trekt het aan je oor als een strikte tante die je vertelt en je naar je moeder sleept. Dat is prima voor een paar mijl, maar na 26.2 van hen kunnen deze kleine dingen je tot afleiding drijven.
Maar wat is dit? Een draadloze koptelefoon? Geen draad tussen je koptelefoon en je muziekspeler (let op: werkt niet met grammofoons) en oortelefoons die zich lenen om te doen alsof je een nieuwslezer bent - 'naar jou Mitch'. Nu ben ik ge?nteresseerd.
De afbeelding lijkt misschien op een bionische set eierstokken, maar het zijn in feite de Jabra SPOT Bluetooth (draadloze) koptelefoons. Hiermee kun je naar muziek luisteren en oproepen aannemen tijdens trainingen. Hoe hard je tijdens het hardlopen ademt, kan echter bepalen of de laatste hiervan veel voor je is.
Ik testte deze uit Nike Air Max 97 Womens tijdens mijn 15 mijl-run in het weekend en het comfort was tip-top. Helaas had ik verzuimd om ze volledig in rekening te brengen voordat ik vertrok, dus binnen het eerste uur waren ze op. Ik merkte echter dat ik ongeveer 25 minuten had vanaf het moment dat de stem van de vrouw mij vertelde dat de batterij bijna leeg was totdat deze daadwerkelijk was ingepakt.
Test twee was een run van vier mijl naar huis. De Jabra SPORT raadt aan om de Endomondo Sports Tracker-app te downloaden, die functies bevat die speciaal zijn ontworpen voor Jabra SPORT. Dit betekent dat je een snelle statusupdate kunt krijgen over snelheid, afstand en rondetijd door op de headset te tikken. Een groot voordeel ten opzichte van mijn oude koptelefoon.
De hoofdtelefoon adviseert dat je ze gebruikt met je iPhone bevestigd aan je bovenarm en ze komen met hun eigen Nike Air Force 1 Damen armband. Dit was echter te groot voor mijn kleine biceps, dus ik bleef bij mijn Belkin hardlooparmband. Ik testte ook de ontvangst met mijn telefoon in mijn zak en vond die net zo goed.
Al met al vond ik ze best goed. De enige keerzijde is dat het een ander apparaat is om te onthouden om op te laden voordat je de deur uit gaat. En misschien wil je wat meer tijd besteden aan de instructies dan dat ik deed - blijkbaar willekeurig steken op knoppen terwijl je langs loopt, maakt het de jongen die je leuk vindt. Ik weet niet hoe het weet, maar het is gelukt.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy