goed is om buiten adem

goed is om buiten adem

Postautor: sweet » 13 lip 2018, o 04:11

Ongeacht hoeveel je wilt verliezen, je moet je lichaam nog steeds voeden met voldoende voedsel om het de energie te geven die het nodig heeft om te rennen. Sterker nog, Nike Air Vapormax Womens hoe meer je weegt, hoe meer calorie?n je nodig hebt om je hardlopen te stimuleren - dat geldt ongeacht of je probeert af te vallen. Wees gewaarschuwd, als je blij bent met je rondingen en je wilt vasthouden, is het vrij waarschijnlijk dat je een beetje van vorm verandert, maar we beloven het gevoel van kracht te bereiken en exta endorfines zijn het waard!

Een van de briljante dingen over hardlopen is dat het betekent dat je meer van je favoriete dingen kunt eten - maar vergeet niet je nieuwe fitnessregime te behouden, gevoed met langzaam werkende koolhydraten en veel eiwitten om te helpen bij het herstel.

BESTELLINGEN VAN DE ARTS
Nu voor de serieuze bit. Overgewicht brengt risico's met zich mee waarvan je ongetwijfeld al eerder hebt gehoord - hoge bloeddruk en een slechte gezondheid van het hart, dus hoewel hardlopen je gezondheid en conditie verbetert, moet je bij je huisarts voor je begint met praten opleiding.

Uw huisarts kan uw huidige gezondheid van het hart controleren en u advies geven over hoe u geleidelijk aan Nike Air Max Classic BW Donna kunt beginnen, zodat u uzelf niet in gevaar brengt. Zorg ervoor dat u uw ouders ook naar uw familiegeschiedenis vraagt, want deze informatie kan heel nuttig zijn voor de arts.

"Als een pati?nt binnenkomt die te zwaar is en wil gaan rennen, vind ik hem geweldig! Ik zou hen altijd aanmoedigen ", zegt de huisarts en runner, Dr. Juliet McGrattan," maar ik ben altijd voorzichtig om te benadrukken dat ze Adidas Yeezy 350 Boost Femme langzaam moeten beginnen met een wandeling, dan een wandeling / rennen en geleidelijk opbouwen naar een run. Ze moeten goede schoenen krijgen Nike Air Max Command Femme en extra aandacht besteden aan hun gewrichten vanwege de impact van hardlopen, en ze zullen iets langer nodig hebben voor herstel tussen de runs. Ik zou hen ook geruststellen dat zolang ze zich goed voelen met wat ze doen, het goed is om buiten adem te raken. '

Aanverwant artikel: opbouw tot 30 minuten hardlopen in slechts 6 weken!

SLUIT JE AAN EEN CROWD
Iedereen voelt zich een beetje nerveus de eerste keer dat ze rennen, maar als je echt wilt uitstappen en aan de gang wilt gaan, maar er gewoon niet tegen kunt om alleen te gaan - doe dat dan niet. Running clubs zijn zeer inclusief en gastvrij, meer dan nu, en bijna allemaal hebben ze een groot Nike Air Max Zero Damen aantal beginners. Vind online je dichtstbijzijnde hardloopclub, neem contact op en doe mee aan hun volgende beginnersrun!
sweet

Wróć do Zaburzenia mowy