mentale kracht is bij het

mentale kracht is bij het

Postautor: sweet » 6 sie 2018, o 06:57

Ik was de dag ervoor bij mijn fysiotherapeut geweest dus ik was constant 'body-scanning' - ik wilde deze race echt gebruiken als een oefenloop voor de marathon, omdat een groot deel van deze race feitelijk deel uitmaakt van mijn marathonroute, dus ik wilde heel www.chezlachassagne.fr duidelijk zijn over hoe ik me voelde op elke kilometer en welke delen van mijn lichaam zich gedroegen en welke niet! Gelukkig voelde ik me behoorlijk goed voor de hele run! Ik had zeer strakke bilspieren op ongeveer 16 mijl en had al een strakke hamstring maar afgezien van die probleempjes was ik erg blij!

Ik overschreed de lijn in 2:47:20, één minuut en 28 seconden sneller dan mijn vorige 20 miler, en daarmee was ik blij! Ik was erin geslaagd om echt snelheid te Adidas Ultra Boost Femme winnen voor mijn laatste kilometer, het was de snelste van de 20!

Door deze race te runnen realiseerde ik me hoe groot een deel mentale kracht is bij het hardlopen - onmiddellijk na het lezen van de race-e-mail, ik geloofde dat ik te langzaam zou zijn, ik zou de laatste zijn, iedereen zou een sterkere loper zijn dan ik, maar eens was over de streep gegaan, ik was ervan Nike Air Max Tavas Damen overtuigd dat ik mijn marathon kon verslaan! Breng het op Edinburgh! Als je een afstandsrenner bent en je bent geneigd om voor langere tijd buiten te lopen, dan is het toepassen van een zonnebrandcrème met hoge bescherming voor buitenshuis stappen een must. Hoewel veel zonnecremen beweren 'waterbestendig' te zijn, is het normaal dat zonnepleisters van de huid glijden als u transpireert. P20 is gecategoriseerd als "Very Water Resistant" - de hoogste classificatie beschikbaar Adidas NMD Femme onder de Europese gezondheids- en schoonheidsinstantie COLIPA's richtlijnen voor waterbestendigheid. Deze zonwering is een van de beste op de markt en vereist slechts één applicatie per dag. Vanwege de fotostabiliteit breken de UVA-filters met breed spectrum en UVB-filters in het product niet af bij blootstelling aan zonlicht, waardoor het beschermingsniveau tot tien Nike Air Pegasus 83 Donna uur effectief blijft. Het is verkrijgbaar in SPF 15, 30 en 50+ en is ook verkrijgbaar als een sprayapplicatie.
sweet

Wróć do Zaburzenia mowy