handschoenen en ontbrekende

handschoenen en ontbrekende

Postautor: sweet » 7 sie 2018, o 10:45

Rijdende regen, minder uren daglicht, kille wind; er zijn eindeloze redenen dat het moeilijk kan zijn om de voordeur uit te rennen voor een run in de winter. Ik ben geen eerlijke weerloper, mijn Nike Free Run 2 Dame drempel om niet uit te gaan is hoog. Maar zelfs ik vind het soms moeilijk om het knusse comfort van knettervuren, warme chocolaatjes en zachte banken te laten. Gelukkig helpen deze 7 winterrentetips me altijd uit mijn pantoffels:

1) SCHEMA TIJD
Als Nike Air Pegasus 83 Dam je een geplande afspraak hebt gemaakt met iemand (of zelfs alleen met jezelf) om een ??run uit te voeren op een bepaald tijdstip en een bepaalde plaats, is het veel moeilijker om terug te komen. Het leven is druk en het draaien van ramen is vaak klein, altijd kostbaar en moet worden gebruikt. Dit geldt voor elk seizoen, maar het is vooral handig in de winter omdat er minder uren daglicht is en niet iedereen graag in het donker rent. Plan uw run van tevoren, noteer het in uw agenda, in uw agenda en stel een herinnering in op uw telefoon. En zorg ervoor dat je het in een pen schrijft - Nike Air Max Tavas Mujer niet in potlood - bij je set en leg het uit voor je run. Het lijkt misschien makkelijker om gewoon iets te vinden om te dragen op de dag, maar tegen de tijd dat je door lades hebt gegraven, op zoek naar losse handschoenen en ontbrekende sokken, heb je Nike Air Max 90 Damen jezelf uit de running gereden. Alles wat een mogelijk moment van zwakte zal versterken, is een bonus.

3) ACT SNEL
Wanneer de tijd rijp is om te hardlopen, trek dan je schoenen aan en ga! Er zijn altijd dingen te doen, afleidingen zijn er genoeg, to-do-lijsten Adidas NMD Womens zijn eindeloos. Als u uw run uitstelt, kan deze gemakkelijk van de prioriteitenlijst afglijden en nooit meer terugkomen.

4) GEEF GEEN NEGATIEVE GEDACHTEN
Het is een bekend feit dat je je bijna altijd beter voelt na een run, dus houd je niet bezig met negatieve gedachten voor of tijdens je run. Je geest de vrije teugel geven om je te concentreren op het negatieve, leidt tot inactiviteit.
sweet

Wróć do Zaburzenia mowy