Parret havde planlagt at blive

Parret havde planlagt at blive

Postautor: sweet » 8 sie 2018, o 06:05

Omkring to timer og 15 minutter senere kom han gennem Adidas Stan Smith Donna m?lstregen med det st?rste smil p? hans ansigt. Det havde v?ret sv?rt, men han havde gjort det, og han ville p? en eller anden m?de komme v?k med at g?re den store afstand uden at blive s?ret. Da jeg jublede ham over linjen, lykkedes det ham en anst?ndig sprint. I slutningen af ??l?bet l?b han sammen p? jorden i en bunke. Jeg antog, at han havde trukket noget og spurgt, hvor det var ondt. Han rystede p? hovedet. "Intet Nike Air Max 98 Femme g?r ondt Chris, det er bare s? f?lelsesm?ssigt for mig." Jeg ville ikke r?de nogen til at tage en lang afstand uden ordentlig tr?ning. Og jeg indr?mmer, at jeg ville have v?ret lykkeligere at se Eric tage den kortere afstand, men jeg var meget stolt, da han n?ede sit m?l. Og ogs? lettet.

Jeg inds? ogs?, at det var det v?rd at komme op s? tidligt p? en s?ndag. Vi har alle l?bende m?l, og selvom din ven har en dristig l?bende ambition, hvis de har gjort det, vil de g?re det, s? tror jeg, de fortjener at blive opmuntret. De kan blive skadede - de kan fuldf?re l?bet uforskammet. Men vi fortjener alle st?tte. Jeg er stolt af min ven for hans mentale styrke og beslutsomhed. Og hvis han kommer til at k?re et maraton n?ste ?r, vil han have brug for den eneste ?nd. Men jeg har ingen tvivl om, at han vil lykkes. Mental sejhed og st?tte fra Nike Internationalist Womens venner vil g? langt for at hj?lpe nogen med at fuldf?re marathonafstanden. Hvis du har venner med store ambitioner i l?b, giv dem alle de opmuntringer, du kan. Det vil virkelig g?re hele forskellen. Bare dage efter kvinders tenniss?son slutter tidligere verdensnummer Caroline Wozniacki, som ingen anden aktiv professionel atlet har gjort f?r: k?re New York City Marathon.

Den danske tennisspiller annoncerede sin beslutning om at k?re New York Marathon i de uger, der fulgte hende, sammen med forlovede Rory McIlroy. Parret havde planlagt at blive gift i november f?r McIlroy afsluttede deres forhold. Nu i stedet for at g? ned ad gangen, kommer 2. november, h?ber Wozniacki, at hun vil v?re klar til at afslutte New York Marathon - selvom det betyder at kravle over m?lstregen. Wozniacki vil k?re for Team for Kids, en velg?renhed, der rejser Nike Air Max 90 Womens Floral sig midler til l?bende programmer for b?rn, der har begr?nset adgang til regelm?ssig fysisk aktivitet. I et interview med CNNs Open Court viste tennisspilleren, at mens hun k?rer New York Marathon altid har v?ret p? sin bucket liste, gav chancen for at k?re til Team for Kids det ekstra incitament til at k?re.

Hun sagde: "Jeg fors?ger at f? b?rnene til at spille sport og bryde deres gr?nser og sigte mod m?l, der m?ske Adidas ZX Flux Mujer er uden for deres komfortzoner. S? jeg troede, jeg ville v?re en stor inspiration, hvis jeg gjorde noget, der var uden for mig. '

Wozniacki er ikke den f?rste professionelle atlet eller den f?rste tennisspiller til at k?re en maraton. Faktisk har netop dette ?r tidligere tennisspiller og 2013 Wimbledon Champion Marion Bartoli gennemf?rt 3 marathoner i 7 dage.
sweet

Wróć do Zaburzenia mowy