hielpen de mijlen wegsmelten

hielpen de mijlen wegsmelten

Postautor: sweet » 9 sie 2018, o 07:54

Ik was al een aantal jaren een onwillige hardloper, een soort van "moet" een loopje rennen en elke keer weer was een hele klus. Ik voelde me een beetje laag na het plotseling verliezen van mijn vader van een hartaanval en een vriend adviseerde ik om mee te gaan naar haar lokale damesclub voor steun en aanmoediging. Ze had dit vaak genoemd in de twee jaar dat ze lid was zonder succes om me daar te krijgen. Met Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens tegenzin op kerstavond 2011, (ik kon geen excuus vinden om niet te gaan)Nike Air Max Tn Mujer Ik waagde het en deed mijn eerste run met hen, een vijf mijl lange run rond het platteland en wat een geweldige stelletje dames, ze verwelkomden me in de groep en de Adidas Yeezy Boost 350 Femme koffie- en gehakttaart voelde zich daarna goed verdiend. Een paar van hen kenden me al door mijn werk en binnen vijf weken na het hardlopen met hen, moedigden ze me aan om de Virgin London Marathon in 2012 voor Heart UK te lopen aangezien drie meisjes clubplaatsen dus training was allemaal gepland. Zonder hun ervaring en ondersteuning zou ik dit nooit hebben gedacht. Ik voltooide dit in 4.22 en was verrukt om £ 3.5k op te halen voor het goede doel en stop voor een knuffel in de hele ronde op de 13 en 22 mijl punten met mijn lopende vrienden wachten aan de zijlijn.

Hardlopen en de meisjes met wie ik liep hielpen me op een heel moeilijk moment in mijn leven. Het rennen gaf me focus, de endorfines van het hardlopen en het verbeterde uithoudingsvermogen tilde me op. Het gevoel dat ik kon rennen gaf me vertrouwen. De wekelijkse downloads over het leven, de buikproblemen in verband met afstand lopen, de gedeelde levenswijsheid door de eeuwen heen en de luchtige scherts hielpen de mijlen wegsmelten en maakten het hardlopen voor mij zoveel Adidas NMD Womensgemakkelijker. Hoe meer ik rende, hoe meer ik er van hield en voltooide in april van dit jaar mijn Virgin Money London Marathon hatrick.

Ik geniet nog steeds van de eenzame eenzame run en ben sindsdien coach geworden bij de club Sole Sisters North Bristol. Ik ben gezegend dat ik daar goede vrienden heb gemaakt die ik niet zou hebben ontmoet, tenzij ik weer zou beginnen met rennen.

Helaas zijn vanwege enkele recente Adidas Zx Flux Donna kniekwesties mijn marathondagen voorbij. Ik heb acht weken vrij gehad van hardlopen. Maar met een aantal goede quad / glute-versterkende oefeningen, cross-training, flexibiliteitswerk in de vorm van yoga en een aantal ondersteunende sportmassages, hoop ik dat ik nu weer verder kan gaan en de Bath Half 2015 als mijn focus heb betreden.
sweet

Wróć do Zaburzenia mowy