mere nimble pakke

mere nimble pakke

Postautor: sweet » 11 wrz 2018, o 03:30

Jeg var fascineret, da Salewa introducerede deres Lite-tog tidligere i ?r. Det har mange funktioner, jeg ser efter i et bjerg og lettere sko (mellem til lavt dr?be, rockplade, fuld yders?l, sikker lavere volumen, men med mellemlang til bredere Nike Air Zoom Pegasus 34 Damentoebox), og jeg er altid glad for at se nye poster i min favoritsko kategori, is?r fra virksomheder med bjergkundskab, der endnu ikke har taget en stab p? en l?besko. Selvf?lgelig sammen med dette kommer nogle voksende smerter og sj?ldent g?r m?rker s?m det p? f?rste fors?g (Salming Elements ovenfor er nok den st?rste undtagelse til denne regel, som jeg kan huske). Hovedsagelig kommer dette i form af den ?vre, der er lidt overbygget med et meget tungt og varmt suedeagtigt materiale, der omslutter ca. 75% af indersiden af ??skoen og st?tter masken. Dette resulterer i en meget sikker pasform, men skoen er varm og den ?vre bev?ges ikke s? frit med foden som jeg gerne vil og er is?r et problem, hvor tungen bliver s?det p? den ?verste, der er meget tyk og har irriteret toppen af ??min fod. Den sidste form er dog rigtig god, og foden hold Adidas ZX Flux Mujer er fantastisk, s? nogle lyse pletter i passet der. Yders?len er ogs? ret p?n med Michelin m?rket gummi, der synes at v?re kvalitet indtil videre. En forfod stenplade tilf?jer lige den rigtige m?ngde beskyttelse til en lys sko. Det st?rste problem ud over den lidt overbuilt ?vre er mellems?lmaterialet, og dermed ride er underpar og er temmelig m?rkbar sammenlignet med mange tilbud nu p?Nike Air Force 1 Donna markedet. Til kortere udflugter og p? rigtig uj?vnt terr?n er det ikke s? m?rkbart, men p? hardpacksporet har skoen bare ikke inspireret meget i rideafdelingen. N?r det er sagt, jeg kan lide at f?le, ride og passe bedre end noget som Salomon Sense and Sense Softground, s? det er virkelig ikke en d?rlig sko, men det er stadig plads til en forbedring. Man kan ikke fort?lle dig, hvor h?jt mine forventninger var for Terrex Agravic. Jeg havde set glimt Nike Roshe Run Womens af storhed med Terrex Boost (nu kalder Skychaser) og h?bede at Agravic i det v?sentlige ville holde de gode elementer (stor yders?l og mellems?l / ride) af Skychaser og l?se de ?vre komfortproblemer og producere i en lidt lettere og mere nimble pakke. Jeg fors?gte alt for at f? Agravic til at arbejde for mig, herunder at ?ndre sn?re og ?vre for at f? bedre sikkerhed og lettet Adidas Stan Smith Womens h?jsp?ndingssp?rgsm?l, men til ingen nytte. Den Agravic ?vre er simpelthen ikke sk?ret ud til jobbet. EVA-tunge design er forf?rdeligt, stopper nul lacing tryk og er super svedig p? foden. Netv?rket er for det meste behageligt, men adidas har valgt at l?gge en syet overlay lige ved pinky t? og side af 1. metatarsal som ikke er behagelig. Derudover holder den ?verste bare ikke min fod p? platformen, s? det er ikke muligt at udnytte den store kontinentale yders?l. Mellems?len, mens den ligner Skychaser, er faktisk lidt mindre pr?cis, is?r i h?lomr?det, som bev?ger det i den forkerte retning for mig.
sweet

Wróć do Zaburzenia mowy