zijn om aan de schoen toe te

zijn om aan de schoen toe te

Postautor: sweet » 11 wrz 2018, o 08:11

Ik dacht dat de tussenzool op zowel de Distance als Race behoorlijk goed was. Salming gebruikt zijn eigen spuitgegoten RunLite-compound - het heeft een stevig gevoel, maar heeft een goede reactietijd. Niet zo goed als Adidas 'adiprene + of Skechers' nieuwe 5Gen, maar nog steeds een zeer goed tussenzoolmateriaal Adidas Ultra Boost Womensdat zorgt voor een snelle, responsieve rit met precies de juiste hoeveelheid geef om vergevingsgezind te zijn tijdens langere uitstapjes. De Speed ??3, evenals alle bijgewerkte toekomstige 2016-modellen, zullen Salming's nieuwe RunLite 2.0-tussenzool bevatten die lichter lijkt en toch net zo, of zelfs sneller reageert. De snelheid daalde meer dan 15 gram (.5 oz) in mijn Nike Air Pegasus 89 Mujer maat 13 van het 2015 tot 2016 model, waarvan ik denk dat het volledig uit de tussenzool komt, en is niet onnatuurlijk.

De rit van de Speed ??3 zit in een interessante zone waar hij snel en scherp genoeg is om 5K en 10K races erin te racen, maar heeft ook potentieel voor de 1/2 marathon en marathon, afhankelijk van de hardloper (zeer vergelijkbaar met de Skechers GOmeb Speed ??Adidas Tubular Womens 2 en tot op zekere hoogte de GOmeb Speed ??3 voor mij, ja beide met de naam Speed ????). Ik heb het onlangs gerund op een loop van 15 mijl met wat tempowerk en voelde aan als genoeg voor de marathon voor mij, zolang ik een deel van mijn trainingsblokje erin had doorgebracht in meer minimale / lichtere schoenen . Het enige vraagteken op wat anders een fantastische rit en geometrie is, is dat ze de middenvoetschacht van dit model weglieten. Zowel de Distance Nike Air Presto Mujer als de lichtere Race hebben er één, en het is iets dat ik denk dat het op een gegeven moment leuk zou zijn om aan de schoen toe te voegen, hoewel ik zal zeggen dat ik niet het gevoel had dat het merkbaar afwezig was. Een laatste ding van belang is dat de Speed ??3 een nieuwe binnenzool heeft die is gemaakt van EVA in plaats van het traagschuimachtige materiaal dat in alle Nike Air Force 1 Femme andere voorbije Salmings is geweest. Dit is een verandering die ik leuk vind, omdat het gewoon een haar meer responsiviteit toevoegt en ook iets lichter is.
sweet

Wróć do Zaburzenia mowy