Uden de tre ting

Uden de tre ting

Postautor: sweet » 12 wrz 2018, o 04:53

Jeg synes, at N2v2 n?sten er spot on for, hvad de fors?ger at opn? med letv?gts, men fuld beskyttelse og Asics Gel lyte 3 Donna en udglattet, rockered ride. Hvis de bare kunne bruge et mere responsivt mellems?lmateriale end deres 1: 1 energiforskum p? samme sko, ville det v?re sv?rt at sl? for glattere, lange l?b. Jeg foretr?kker overraskende N2 over N1 og f?ler, at den giver en meget bedre repr?sentation af, hvad Pearl Izumi fors?ger at opn? med E: bev?gelseslinjen. Overdelene er nogle 2018 Adidas NMD Womens af de bedste p? markedet, og den samlede pakke af N2v2 er sv?rt at argumentere for. Det er nok en af ??de bedste samlede pakker i en 10 oz sko derude. N?r det er sagt, synes jeg at kunne lide et par 11 oz sko bedre til samme form?l, nemlig adidas Response Trail Boost og Adidas Raven 3, som er mere lydh?re og bedre p? teknisk terr?n, mens de stadig k?rer meget godt p? glat spor ogs?.
N2v2 sammenligner t?ttest med Nike Zoom Wildhorse 3 (n?sten samme v?gt, stak og drop), og selv Nike Air Max 2016 Womens om jeg kan lide den ?verste og sidste lidt bedre p? Wildhorse 3, tror jeg, at k?rslen og den samlede pakke af N2v2 er h?nder ned bedre end WH3.

N1v2, men jeg mener, skal differentieres mere fra N2v2 for at undg? at v?re overfl?dig i PI trail lineup. Det vejer og f?les for t?t p? N2 uden virkelig at bringe noget anderledes end bordet, og jeg vil anbefale N2v2Nike Air Max Tavas Mujer over N1v2 medmindre 3mm forskellen i dr?be var et stort problem for nogen; turen er bare meget bedre p? N2.

N1 er n?dt til at gr?fte rocker-designet, eller i det mindste indsn?vre midfoten et ton, s? der er mere selvst?ndig bev?gelse af forfoden og h?len, hvilket hj?lper stabilitet og pr?cision p? mere uj?vnt terr?n (men reducerer rockerintegriteten, hvilket det er derfor jeg tror, ??at vipperen skal g?). For det andet vil jeg lave en meget lavere profil yders?l for at lette Nike Air Max Classic Bw Femmeskoen lidt op - f? den lavere til jorden og give den en mere rasende f?lelse. Endelig vil jeg regne ud, hvordan man f?r v?gten ned under 9 oz. Uden de tre ting, der behandles, er det simpelthen for meget af et duplikat af N2v2 (tilsvarende forfodestak / -beskyttelse, samme dybdeh?jde, n?sten samme ?vre), men mindre effektiv til, hvad E: motion-konceptet fors?ger at opn?.
sweet

Wróć do Zaburzenia mowy