og mere end et par sko

og mere end et par sko

Postautor: sweet » 12 wrz 2018, o 07:31

Scarpa Atom er en anden sp?ndende sko fra endnu et mindre, bjergfokuseret firma. Dette var historien om OR for mig med de mindre bjergvirksomheder, der virkelig spikede de tekniske trailesko meget bedre som helhed end de st?rre l?bende m?rker. Jeg kan godt lide n?sten alt om denne sko, selvom jeg vil indr?Nike Air Max Zero Femme mme, at jeg er en lille leery af den komprimerede EVA i mellems?len. Da det er en temmelig lav stakh?jde og bet?d for stejlere terr?n, vil det v?re mindre et problem, men jeg foretr?kker stadig injiceret EVA. Uanset, fantastisk design hele vejen rundt og Vibram yders?l for at runde ud pakken. Sp?ndende line opdatering fra Scarpa. Neutronen kan v?re en rigtig flot lang l?besko, der l?ber mere Nike Air Max 90 Femme Rose som en racesko. Den har et komplet s?t med stenplade, rundt om bjerget yders?l og medium 6mm dr?be p? et mere holdbart ?vre design. Igen, lidt bekymret for den komprimerede EVA, der g?r turen h?rd, men Vibram yders?l kan glatte det lidt ud. Neutronen har ligesom et atom en fantastisk samlet design og er en anden sko, jeg er ivrig efter at pr?ve denne for?r. Et godt logo kan g?re meget for Nike Air Max 1 Damen m?rkeigenkendelse. N?r det kommer til sko, er ikoniske logoer som Nike swoosh eller adidas striberne genkendeligt, og mere end et par sko s?lges simpelthen p? grund af den k?lige faktor, der er forbundet med deres tilstedev?relse.

P? den anden side kan et d?rligt logo lade et m?rke ?bne for latterligg?relse, og i nogle tilf?lde kan det endda f?re til butikker, der n?gter at b?re deres sko. S?dan var tilf?ldet med m?rket Gravity Defyer. For nogle ?Adidas Superstar Donna Biancher siden ville jeg ofte se webannoncer til Gravity Defyer-sko, og jeg m?tte chuckle p?, at de havde det, der syntes at v?re et s?dlogo p? siderne: Skoene har fjedre i h?len, s?vel som trampoliner og stabilisatorer , og blev ofte fremh?vet i Skymall-kataloget (Skymall var en forhandler, hvis katalog blev fundet i s?dlommer af fly i USA - de er nu ude af drift). Du tror m?ske, at logoet var Adidas Superstar Mujer Coloresberegnet til at repr?sentere noget andet (m?ske en tadpole?), Men if?lge denne artikel om Business Insider var valget af en s?dlogo faktisk bevidst:
sweet

Wróć do Zaburzenia mowy