niet gestructureerd is en leuk kan zijn

niet gestructureerd is en leuk kan zijn

Postautor: xiaoxiangyu » 12 wrz 2018, o 09:56

Niets anders, training voor deze marathon heeft me enig inzicht gegeven in de kracht van motivatie en doorzettingsvermogen. Ik heb me aangemeld voor deze race en dacht dat ik zou trainen om mijn PR te verslaan en tegen die tijd in topvorm te zijn. En toen kwam het leven in de weg. Ons schema was helemaal over de plaats. De kinderen werden ziek, toen werd ik ziek. Verpleegkunde vertraagde niet zoveel als ik had verwacht. Ik ben er nooit in geslaagd om mijn slaapgewoonten te veranderen om de rust te krijgen die ik nodig had.

Als dat klinkt als excuses, is dat omdat ze het zijn. Ik was gewoon niet genoeg gemotiveerd om mijn training mijn prioriteit te maken en alles te doen wat ik kon om mijn doel te bereiken. Ik sprak deze week met een vriend die een artikel schrijft over moederlopers. Ze vroeg me of ik mijn training 's Nike Air Max Command Donna ochtends moest laten doen, gewoon om het te laten werken. "Nee, dat doe ik niet," zei ik tegen haar. "Ik moet om half elf op zijn om de jongens op te zetten en klaar te maken, dus ik kan het echt niet inpersen." Zelfs toen de woorden uit mijn mond kwamen, realiseerde ik me dat ze een totale BS waren en ik had geloofde het zonder twijfel. Natuurlijk had ik morgenochtend kunnen rennen. Ik had om 5 of 5:15 de deur uit kunnen zijn en op elke ochtend van de week een behoorlijke training kunnen doen zonder impact op mijn dag.

Wat ik nu wel weet, is dat doorzettingsvermogen enorm telt als je traint voor een marathon. Ik heb mijn trainingen grotendeels gedaan. Ik miste slechts één lange run toen ik ziek was en mijn plan opnieuw had gepland, zodat ik het goed kon maken. Ik heb twintig kilometer lang door de regen geploeterd. Ik rende Adidas Nmd Femme in de sneeuw, met stekels op ijs, in de wind, door de modder en in het midden van warme dagen. Ik rende met een wandelwagen. Ik schuurde, ik zweette, ik vloekte, ik huilde. Ik liep paden en heuvels en wegen en gras. Dus ben ik bereid om op zondag een marathon te lopen? Hel ja, dat ben ik. Zal het langzaam en moeilijk zijn? Waarschijnlijk wel! Maar dat is oke. Dat is waar ik nu ben voor wat ik aan de marathon moet geven.

Ik ga zondag langs lopen. Ik draag mijn horloge zodat ik mijn tijd en splitsingen achteraf kan bekijken, maar aangezien ik weet dat ik geen PR kan maken, is dit een perfecte gelegenheid om te experimenteren met hardlopen in een groot evenement, vooral omdat het verondersteld wordt 80 graden zijn op de racedag.

Hoewel ik wou dat ik je kon vertellen dat je blessures voor altijd kunt voorkomen door proactief te Asics Gel Lyte 5 Mujer zijn en alles te doen wat je kunt om blessures te voorkomen, het treurige nieuws is dat verwondingen waarschijnlijk nog steeds zullen voorkomen. Er zijn zoveel variabelen dat het onmogelijk is om een ??blessure-vrije levensduur te garanderen. Wat je kunt doen is advies en oefeningen opnemen specifiek voor letselpreventie voor hardlopers.

Dat is waar de trainingsronde van deze maand binnenkomt! ?? Deze maand hebben we vijf geweldige workouts en advies over het voorkomen van hardloopblessures van onze groep coaches en lopende bloggers, Angela, Laura, Nellie en Sarah. (We missen Allie deze maand omdat ze het lef had om op vakantie te gaan na haar geweldige prestatie in haar eerste Olympische triatlon.)

Als je een vaag idee hebt van elliptische hel wanneer je denkt aan crosstraining, houd er dan rekening mee dat crosstraining een Adidas Zx 850 Womens onderdeel kan zijn van je trainingsprogramma dat niet is gepland, niet gestructureerd is en leuk kan zijn! Kortom, cross-training is wat je wilt doen dat niet draait. Gebruik het in je voordeel om jezelf in een positieve headspace te krijgen - als je een elliptische trainer haat, gebruik hem dan niet! Je kunt zwemmen, fietsen, tennissen, rotsklimmen, dansen, wandelen, fietsen of echt wat je leuk vindt om te doen. En denk erover om elke week je eenvoudige run op te schonen voor iets anders. Als je een wegloper bent, probeer dan een trailrun. Als je een slaaf bent van je splitsingen, ga dan naakt lopen - zonder je horloge. (Het is heel bevrijdend.)

Het is een belangrijk onderdeel van letselpreventie omdat veel hardloopblessures repetitieve stressverwondingen zijn. Wanneer je steeds dezelfde gewrichtsbewegingen herhaalt met dezelfde stressoren, kan er uiteindelijk iets te geven zijn. Crosstraining geeft je verschillende gewrichtsbewegingen, stressfactoren en impact, zodat je minder risico loopt op blessures.
xiaoxiangyu
 
Posty: 888
Rejestracja: 9 maja 2017, o 05:53

Wróć do Zaburzenia mowy



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron