gemakkelijk tempo zou eisen

gemakkelijk tempo zou eisen

Postautor: xiaoxiangyu » 12 wrz 2018, o 10:03

Ik kon niet geloven hoeveel mensen op de baan waren en aan de finish juichten in de regen. Er was een vrouw in het bijzonder, alleen aan de kant van de weg ergens tussen de 10e en 11e eeuw, schreeuwend alles wat je wilt horen tegen het einde van een race. Ze was geweldig. Ze zorgde ervoor dat ik me sterk en taai en meedogenloos voelde en ik weet dat andere hardlopers hetzelfde voelden.

En hoe heb ik het gedaan? Ik eindigde in 2:10 plus een handvol seconden (ik heb de offici?le tijden nog niet uitgecheckt). Ik rende sneller dan ik had verwacht, terwijl ik gewoon langzaam genoeg was om me concurrerend te maken met mezelf en wil zo snel Nike Air Max 2017 Damen mogelijk weer racen zoals deze. Het oversteken van die finishlijn was iets dat ik nodig had na de zwarte vlag bij VCM. Het voelde alsof ik een kans had gekregen om de tweede Nike Air Max Thea Donna helft van de race opnieuw te rijden, maar deze keer waren er massa's en een medaille en eten en gratis bier. ?? Ik zei op Instagram voordat ik rende dat ik op zoek was naar verlossing met deze race. Ik heb het gevonden.

Nog zes dagen! Hoe is dit gebeurd? Ik ben begonnen met trainen voor deze marathon in de kou en de sneeuw. Deze week was het zonnig en 70 graden. Mijn rennen is opgewarmd zoals het weer is, maar zeker niet in de mate waarin ik hoopte (of misschien zelfs verwachtte). Ik kijk terug op die eerste week toen ik vol vertrouwen zei dat ik elke week drie niet-onderhandelbare trainingsritten zou doen. Het werkte niet altijd zo, en natuurlijk sloeg ziekte op een gegeven moment een sleutel in mijn training. Maar ik heb het gedaan, terwijl verpleging en mama-ing en dat op zichzelf is een klein wonder.

Probeer niet in paniek Nike Air Vapormax Damen te raken! Als je nog niet hebt gehoord van de taper crazies, dan is het wanneer je angstig en gespannen begint te worden en een beetje waanzinnig vanwege al de extra energie die je hebt zonder al je schema's. Ik dacht dat ik deze keer geen probleem zou hebben met de gekken omdat mijn wekelijkse kilometers zo conservatief zijn geweest, maar gisteren vroeg ik me af of ik opnieuw moest controleren of ik echt de juiste kilometerstand had op die laatste 22 kilometer lange vlucht.

Geen speed workout, maar 6 mijl met Baby T in de wandelwagen telt als een run met wat extra inspanning! Hij is zo'n goede looppartner en ik ben opgewonden over een aantal leuke runs met hem na de marathontraining, geen specifieke kilometers in gedachten. Toen ik met Roman rende, was het veel stoppen om elke twee minuten een meltdown met snacks en speelgoed Nike Air Max 270 Mujer en snacks en speelgoed te voorkomen. Baby T kijkt graag rond, zwaait woedend naar mensen die op ons af komen en wijst en vertelt me ??over spannende dingen zoals meeuwen of bomen. Zegen zijn kleine katoenen sokken (of het gebrek daaraan).

Toen ik daar echter eenmaal voorbij was, vond ik deze run erg leuk. Geen snelheid werken deze week, maar ik maakte dit meer van een training dan mijn vorige lange runs. Ik rende 3 mijlen gemakkelijk, 3 mijlen matig naar hard, 2 mijlen gemakkelijk. Waar ik het gelukkigst over was, hoewel ik me de afgelopen 2 mijl niet al te veel zorgen maakte over mijn snelheid en inspanning, viel ik zeker de heuvel aan met een beetje meer korrel dan een gemakkelijk tempo zou eisen en ik nam er geen kwart van. Ik voelde me erg rot om eroverheen te gaan zonder te dromen van vertragen of stoppen.

Twee wandelwagens Nike Air Max 95 Mujer lopen met Baby T naar Lake Champlain. Dit is iets wat ik zal blijven doen na de marathontraining, omdat het zo gemakkelijk in mijn dag past, Tanner houdt ervan en ik krijg mijn workout gedaan.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy