vingers en tenen gekruist dat het zondag

vingers en tenen gekruist dat het zondag

Postautor: xiaoxiangyu » 12 wrz 2018, o 10:19

Ik ben nu voor de tweede keer in de buurt van het lopen met een kinderwagen en het zou niet anders kunnen lopen met elk van de jongens als baby's. Roman had veel onderhoud nodig - hij had veel afleiding en omkoping nodig om over een limiet van 20 minuten te kunnen rennen tenzij ik het perfect in de tijd hield. Baby T, aan de andere kant, kon op de vlucht niet meer gekoeld worden. Het kwam onlangs bij me op toen ik met hem rende dat ik er nooit in ben gekomen om een ??speeltje op de wandelwagen voor hem te knippen. Hij is gewoon zo tevreden om de wereld voorbij te zien gaan en veel te wijzen en te brabbelen. De hemel helpt me als ik een stap naar buiten gewaagd had zonder een back-up van minstens tien verschillende speeltjes voor zijn grote broer toen ik met hem rende!

Ik heb een lijst met tips voor het lopen met een Nike Air Max 95 Mujer kinderwagen bedacht - het is zeker niet volledig, dus deel alstublieft wat werkte (en werkte niet!) Voor jou, als je een kinderrenner was. (P.S. Sommige van de links in dit bericht zijn gelieerde links, wat betekent dat als je erop klikt en via die link koopt, ik een kleine commissie kosteloos ontvang.)

DE WANDELWAGEN
Eerst en vooral heb je een lopende kinderwagen nodig. Gelukkig zijn er lopende kinderwagens in alle verschillende prijsklassen op de markt. Er zijn nu echt veel meer beschikbaar dan toen ik de eerste keer zwanger was en toen onderzoek deed. Je kunt hier mijn beoordeling van de Bugaboo Runner bekijken (plus een workout) - dit is de wandelwagen die ik nu gebruik, maar ik heb ook gerund met de Baby Jogger City Mini en de BOB Revolution. Iedereen voelde zich heel anders tijdens het hardlopen, dus het is beslist een Nike Air Max Command Femmebeslissing die je moet onderzoeken door ze te testen. U moet ook de leeftijd / gewichtsaanbeveling voor elk model controleren. Sommigen suggereren 6 maanden oud, terwijl anderen kunnen aanbevelen niet te gaan totdat baby 9 maanden oud is.

Sommige loopwagens hebben een vast voorwiel, maar de meeste hebben een die kan schakelen tussen vast en bewegend. Nogmaals, ik heb met beide opties gelopen en het is echt een kwestie van voorkeur. Het voordeel van het vaste wiel is dat er geen waggelen is tijdens het lopen met een wandelwagen - het maakt het een soepeler rit en gemakkelijker te besturen. Een echt vast wiel (en dat is wat ik nu met de Bugaboo Runner heb) maakt het een beetje moeilijker om scherpe bochten te nemen of het te gebruiken als een gewone wandelwagen. Je moet in feite het voorwiel opheffen om het echt te draaien en terwijl Adidas Zx Flux Womens ik de techniek nu laat, was er een duidelijke leercurve.

Andere kenmerken om op te letten, zijn onder meer de manier waarop de zitvlakken zijn, of er ramen zijn om in te checken op baby's als hij / zij van u af staat, ventilatie, hoe groot de schaduwkap is, of er een polsband is en hoe ver de stoel ligt Nike Air Max Tavas Damen achterover.

Nog een vrijdagrun uitgesteld tot zondag. Vrijdag was het POURING. En weet je wat? Ik heb al een lange kont 22 mijl gerend in de regen. Ik ben helemaal voorbereid als het op Marathonzondag regent. Ik hoef het niet nog een keer te repeteren. Dus ik heb het uitgesteld toen ik vrijdag uit het raam keek en vingers en tenen gekruist dat het zondag niet een beetje harder zou stromen.

Ik heb geluk gehad, ik heb maar een kilometer of meer geregend en eigenlijk was het weer perfect. Bewolkt en 50, het voelde heerlijk. Ik heb getraind tijdens het hardlopen en echt gefocust op het houden van een snelle cadans en een ontspannen houding.

Toen ik thuiskwam, strekte ik me uit op de trap van mijn gebouw en mijn buurman kwam naar buiten met haar enorme husky-hond om met haar te lopen. Tien seconden later was mijn gezicht zoutvrij !!Adidas Yeezy Boost 350 Femme ha ha.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy