het gaat om mijlen waar ik doorheen ben gekomen

het gaat om mijlen waar ik doorheen ben gekomen

Postautor: xiaoxiangyu » 12 wrz 2018, o 10:30

Als je met een kinderwagen loopt, betekent dit dat je een extra persoon hebt om te overwegen (of meer, voor die badass-moederlopers die te maken hebben met de dubbele of zelfs drievoudige lopende wandelwagen). Sommige dingen liggen voor de hand, zoals zonnebrandcrème www.ecologiecitoyenne.fr voor jullie allebei. Maar je moet ook rekening houden met de elementen voor elk van jullie - terwijl je misschien warm bent van rennen, zal je kleintje die extra warmte niet hebben, dus kleed je beide dienovereenkomstig aan.

Gebruik de regenhoes en eventuele raambekleding van de kinderwagen moet zich aanpassen Nike Air Max Thea Mujer aan temperatuur, regen en wind. Houd rekening met je route - als je bijvoorbeeld op een rij zit, houd dan rekening met welke kant je op de zon staat en pas de schaduw voor de baby aan om ze comfortabel te houden.

Als je een donker gekleurde wandelwagen hebt, kun je in de zomer een van die mousseline-doeken in wit of een lichte kleur om de bovenkant van de schaduw te binden om de zon weer te geven. Je kunt het ook voor de schaduw laten hangen om een ??fanning-effect te cre?ren bij warm weer.

Is een chagrijnig kleintje een van de elementen? Het zou waarschijnlijk moeten! Ik heb al speelgoed en snacks behandeld, maar er zijn nog een paar andere tips om een ??kinderwagen te laten draaien waar je baby of peuter naar uitkijkt. Maak er een routine van - denk eraan, kinderen gedijen goed op routine, dus als je gewoon met hen op pad gaat Nike Air Pegasus 83 Womens voor een run wanneer je daar zin in hebt, zal het misschien niet zo goed overgaan alsof het een regelmatig voorval is op hetzelfde moment van de dag . Voeg een beloning toe als ze de neiging hebben om kieskeurig te worden in de wandelwagen, zoals een speeltuinuitstap na de vlucht. Behandelingen zoals snacks of schermtijd kunnen zeker worden gebruikt als een manier om er een speciale gelegenheid voor uw kind van te maken. En wees er gewoon op voorbereid dat het soms niet werkt, dus misschien moet je je tekort doen.

De pest is van ons huis verdwenen. Net toen ik terug was naar een kinderwagen die hardloop en paste in een normale run terwijl Baby T napped, kwam hij met de nieuwste pre-school lurgie die zijn grote broer mee naar huis nam. Maar het weekend was een keerpunt - hij voelde zich eindelijk goed genoeg voor ons om het huis te Nike Air Pegasus 83 Donna verlaten en leuke gezinsgerelateerde dingen te doen, dus ik zou in staat moeten zijn wandelwagentjes opnieuw in mijn leven te introduceren deze week.

In de tussentijd heb ik het op de een of andere manier nog steeds gedaan om mijn workouts gedaan te krijgen en zelfs als ze niet allemaal mooi waren (meer daarover verderop), tellen ze allemaal. Elke training die je doet, bouwt voort op die basis, waardoor je sterker wordt, je lichaam voorbereiden op je evenement. Dat is tenminste wat ik mezelf heb verteld ...

Mijn doel van vorige week was om een ??sterke lange run te hebben en niet tegen de muur te slaan. Ik vind het niet leuk om het woord 'mislukken' te gebruiken als het gaat om mijlen waar ik doorheen ben gekomen, dus laten we zeggen dat ik niet succesvol was met dat doel.

Deze week? Ik ben van plan om elke mijl te genieten. Het Adidas Superstar Femme is een bezuinigingsweek voor mij, wat betekent dat mijn lange termijn de helft van de afstand zal zijn, dus zie ik in de nabije toekomst wat paden en zelfs geen splits of tempo.

Hmmm ... wat is een synoniem voor AWFUL? Deze week bevond ik me in een pijngrot. Ik ben er nog maar één keer eerder geweest en toevallig Nike Air Presto Damen was het ook in een lange trainingsrun voor een marathon. Ik ben nog nooit tegen een muur aangelopen of had het idee dat ik niet langer in een race kon doorkomen, maar de twintig kilometer lange run van deze week was verschrikkelijk. Vreselijk, vreselijk, vreselijk.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy