vanskelige end de fleste

vanskelige end de fleste

Postautor: sweet » 13 wrz 2018, o 07:39

3. M?l er store og helt n?dvendige, men jeg fik dem i forkert r?kkef?lge. Jeg havde m?let om en 24-timers finish og regnede, hvis det ikke fungerede s? ville jeg nok f? det kort efter 24 timer. I 100 millioner specielt ser jeg nu behovet for at prioritere finish f?rst over alt andet (alle siger det ogs? ogs?!), Og er parat til at Adidas Tubular Donne tage Nike Air Force 1 Low den fulde tid tildelt, hvis det er n?dvendigt. S? hvis det g?r godt, fantastisk, men hvis ikke, er du i det mindste villig til at g?re hvad der skal til for at afslutte. Selvom jeg ville have v?ret lige s? skuffet over mig selv for en finish l?ngere end 24 timer, havde jeg den store erkendelse af, at mit crew / familie (is?r min kone / b?rn) ville have v?ret meget lykkeligere med en finish! De kunne passe meget mindre for de tidsm?l og forventninger, jeg havde, og var mere interesserede i at se mig nyde oplevelsen og fuldf?re l?bet. Der er noget meget hul f?lelse om at komme v?k fra et l?b uden at afslutte, n?r s? mange mennesker opgav deres tid og energi til at st?tte dig. Jeg vil ikke g? til en anden 100 miler uden at v?re parat til at g?re alt for at afslutte (bortset fra alvorlig skade). Jeg skylder det til dem, der st?tter mig til Nike Air Huarache Womens Nike Air Max 2017 Femme at g?re det, og jeg kan k?mpe med skuffelsen om ikke at n? mine m?l under genoprettelsen efter l?bet.

4. Vestlige stater er langt mere bjergrige / vanskelige end de fleste ultra-medier / racerapporter. Denne overraskede mig, og det ville have hjulpet med at have haft nogle kursuskendskaber f?r l?bet. Jeg havde h?rt / l?st, at Western Sates er et hurtigere kursus sammenlignet med andre bjerge 100s (som Bighorn ex.), Og det har endda f?et k?lenavnet til "Track Meet" af Karl Meltzer i de forl?bne ?r. Derfor skr?ddersyede jeg min tr?ning og opbygning af l?b til at omfatte mere gradvise, l?belige kvaliteter og hurtigere miles end jeg tidligere havde haft til racer. Jeg f?lte, at jeg faktisk var ofre for den type tr?ning jeg foretr?kker (mere bjergrige) for at v?re bedre forberedt p? vestlige. Det viser sig, at de f?rste 62 miles er temmelig Nike Air Max 90 Mujer dang bjergrige og ru, lige s? meget eller mere end Bighorn eller mange andre bjergk?rsler, jeg har k?rt. De f?rste 30 miles er i gennemsnit 7500 ft h?jde, og er ganske rocky, hvilket ikke tillod en flydende skridt for meget af det. Derefter sparker varmen virkelig op og lader aldrig op, selv om natten (mens i Bighorn det var 85 p? dagen, som p? 8000 ft f?lte sig fint varmt som vestlige, faldt det til 45-50 om natten ... p? grund af nedadg?ende natur af vestlige, det var stadig 80 + klokken 2, da jeg faldt).
sweet

Wróć do Zaburzenia mowy