gedurende ten minste de volgende

gedurende ten minste de volgende

Postautor: xiaoxiangyu » 13 wrz 2018, o 10:38

Als het gaat om herstel, denk dan aan prehab en revalidatie. Krachttraining is van vitaal belang voor hardlopers (daarom ben ik zo opgewonden om Laura's Reset voor Runners volgende week te starten, met de nadruk op weerstandstraining). Het is ook een prima manier om problemen aan te pakken voordat ze de kans krijgen om in de problemen te komen en een probleem te worden. Ik heb eerder gezegd dat je lange termijn een goed moment is om in te checken met je lichaam en te zien wat er mogelijk moet worden gefocust. Is het jouw hamstrings die klagen? Zijn je schouders geneigd om te bundelen en vooruit te gaan? Heeft je onderrug pijn? Dat zijn jouw aanwijzingen voor waar je je nu www.sharonmckenna.co.uk op kunt concentreren in je krachttraining - het prehab gedeelte van herstel. Als het je hamstrings zijn, werk dan aan die bilspieren om ze meer van het werk te laten doen. Als het je schouders zijn, benadruk dan roei- en trekbewegingen om je bovenrug te versterken. Als het uw lage rugpijn is, moet u eventuele bekkenonevenwichtigheden aanpakken door aan uw heupmobiliteit en kracht te werken. Je snapt het idee. Dit is je prehab, het uitzoeken van je zwakke plekken, zodat ze niet verergeren wanneer je lichaam onder meer stress staat.

Voor het revalidatiegedeelte is het nu ook een goed moment om kennis te maken met je schuimroller, je stick of wat je ook maar gebruikt voor zelf-myofasciale release. Maak het deel uit van je training om een ??zelfmassage Nike Air Pegasus 83 Damen[/url van je spieren te krijgen om je fascia knoopvrij en soepel te houden, zodat je spieren naar best vermogen kunnen werken. Rehabiliteer die spieren terug naar het gevoel dat ze bestand zijn tegen het kloppen dat je van plan bent ze door te zetten (ze kunnen!). Zorg dat je een goede stretch na de training krijgt, zodat je gewend bent aan de routine ervan wanneer je je eigen training begint.

Tot slot, vergeet niet te slapen, hydratatie en voeding. Dit zijn allemaal belangrijke, maar vaak over het hoofd gezien, onderdelen van de training die van grote invloed kunnen zijn op uw prestaties. Experimenteer met wat je het beste voelt in alle drie deze gebieden terwijl je in deze basisperiode voor het bouwen van kilometers bent, dus wanneer het tijd is om je kilometers en intensiteit elke week te verhogen gedurende ten minste de volgende [url=http://www.lavieenlumiere.fr/Nike-Free-5.0-Femme-c-106_107.html]Nike Free 5.0 Femme
vier maanden van je leven (gulp ), je weet al wat werkt en wat niet.

Er is iets te zeggen over een sterke, consistente loopbasis. Ik had misschien wel het meest halfslachtige trainingsplan in de geschiedenis van de voorbereiding van de halve marathon, maar consequent het klokken van meer dan 35 mijl per week was duidelijk een enorm voordeel. Ik had nooit het gevoel dat ik dood zou gaan. Ik liep niet. (Dit was weer toen ik me niet realiseerde dat het oké was om in races te lopen - ik dacht dat als ik dat deed ik meteen als een 'neprunner' of zoiets zou worden afgestaan.) Ik at wat gummibeertjes op ongeveer 9. 9. Iemand op 10 km vertelde me dat ik er bijna was en ik dacht dat ik mijlmarkeringen had gemist en de finish al bijna had bereikt. (En ja, ik vervloekte die toeschouwer minstens een halve mijl toen ik de grote, glanzende "1Nike Air Max Tavas Damen 1" op de volgende marker zag.) En toen was het daar, de finishlijn en ik voelde me goed. Ik voelde me meer dan oké, omdat ik bijna de laatste kwart mijl sprintte.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy