zet je jezelf op voor blessures

zet je jezelf op voor blessures

Postautor: xiaoxiangyu » 13 wrz 2018, o 10:49

Ik herinner me dat Nike Air Force 1 Womens ik in de rij was voor mijn eerste race ooit, ik voelde me totaal ge?ntimideerd door alle hardlopers om me heen. Echte hardlopers. Echte hardlopers die echte loopuitrusting droegen, niet de oorbeschermers, wollen sjaal en trainingsvest waarvan ik dacht dat het een goed idee was voor een winterrace. Ik had geen idee hoe het was om te racen en eigenlijk, omdat het grootste deel van mijn rennen toen op een loopband lag, vrij dom als het ging om naar buiten rennen, periode. Er zijn bepaalde fouten die beginnende hardlopers maken en toen ik serieus begon met rennen in de twintig, heb ik ze allemaal gemaakt. Oké, ik geef het toe, sommige van deze fouten die ik nog steeds maak.

Wat ik niet had, was iemand die om advies kon vragen. Mijn liefde voor hardlopen groeide uit het feitelijk doen, niet van vrienden of familieleden die lopers Adidas Ultra Boost Damen waren. Ik zat niet in een hardloopgroep en het kwam zelfs niet bij me op om online te kijken of blogs uit te proberen. Ik heb het onderweg geleerd, meestal door fouten te maken. Het vermijden van de fouten van deze beginnersrunner kan je blessurevrij, sterk, uitgedaagd houden en je helpen verliefd te blijven op de sport van hardlopen.

Mijn tempo is nog steeds traag, maar ik merk veel kleine verbeteringen in mijn looppatroon. Er is een enorme heuvel aan het einde van een 5 mijl buiten en achteruit rennen doe ik en de eerste keer dat ik hem rende, maakte ik hem halverwege en moest hij rusten en dan een stukje lopen. De volgende keer stopte ik niet, maar had wel een pauze. Eindelijk, tegen het einde van de maand, kon ik het de hele weg, langzaam, maar zonder pauzes, uitvoeren. (Voor de goede orde, het is een monsterheuvel!) Het was Nike Air Max 270 Mujer een van die overwinningen niet gebonden aan tempo of tijd, alleen een fysieke aanwijzing dat ik sterker word, mentaal en fysiek. Het zal ook een geweldige heuvel zijn die zich herhaalt als ik klaar ben voor die training! Eindelijk aan het eind van de maand kwam de sneeuw en ik ben nu op de markt voor ijsaren.

Ik moet toegeven dat het zo vreemd was om niet in NYC te zijn in de kersttijd. Een van mijn favoriete dingen over New York in december is de kerstboom staat - honderden bomen en kransen opgesteld op de stoep, geregen met fonkelende lichtjes, ruiken als een vers dennenbos in het midden van Brooklyn. Het is een beetje magie.

Maar we brachten de magie met onze boom, met kerstmuziek en door ons kerstfeest in ons nieuwe huis te plannen. Roman was IN LOVE met de boom. Dit was de eerste kerst die hij echt kreeg en was de hele Nike Air Max 97 Damen maand enthousiast.

Trainen op dezelfde snelheid of afstand. Het is gemakkelijk om vast te zitten in een gewoonte met je wekelijkse runs. Je hebt een route waar je je prettig in voelt en een tempo dat gematigd aanvoelt - en dat is het doel, toch? Is gematigde lichaamsbeweging niet bedoeld waar we allemaal meer van nodig hebben? Als het gaat om hardlopen, is het belangrijk om je workouts te verbeteren. Je lichaam past zich snel aan aan de stressfactoren die je eraan geeft, dus als je drie keer per week dezelfde loop van 4 mijl in hetzelfde tempo volgt, zal je lichaam op korte tijd effici?nt minder inspanning (en dus minder calorie?n) gebruiken om het te voltooien het. Om nog maar te zwijgen, als je iets anders probeert, zoals een race, ben je zeker niet voorbereid.

Oplossing: focus op een basis van drie verschillende trainingen Nike Blazer Low Mujer per week: een lange, gemakkelijke run; een snellere run (zoals intervallen of een tempo-run); en een gematigde tempo run.

Geen crosstraining of krachttraining. Als je verliefd wordt op hardlopen, is alles wat je wilt doen rennen. Maar wanneer je dat doet, zet je jezelf op voor blessures. Je hebt misschien gemerkt dat ik lopers constant aanmoedig om te trainen ... in feite iedereen aan te moedigen om te trainen. Dat komt omdat er geen betere preventieve maatregel is om blessures te voorkomen dan krachttraining en om het nog aantrekkelijker te maken, zul je een snellere, sterkere runner worden als resultaat. Kruistraining is ook belangrijk om je lichaam een ??pauze te geven. Een andere vorm van cardio kan een goede manier zijn om je a?robe systeem in te schakelen en om je gewrichten onder druk te zetten, vooral wanneer je aan een Nike Air Zoom Pegasus 35 Damen hoge meelage training begint.
xiaoxiangyu
 
Posty: 1066
Rejestracja: 9 maja 2017, o 05:53

Wróć do Zaburzenia mowy



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości