het zal je helpen meer kracht

het zal je helpen meer kracht

Postautor: xiaoxiangyu » 13 wrz 2018, o 10:59

Voorbij zijn de dagen van trainen in de sportschool, oordopjes in, gericht op mijn vorm, de gewichten, hoe lang ik tussen de sets heb gezeten. Nu? Ik ben de koningin van de huiskamertraining en het is meestal perfect getimed voor Baby T's dutijd. Grote broers werken meestal met me uit, of ik kan hem opvoeden met zijn Lego of kleurboeken. Onnodig te zeggen dat de dagen van lange Nike Air Max 90 Mujer trainingen ook zijn afgelopen!

Wat het trainen in het dutje makkelijker heeft gemaakt, is mijn samenwerking met Levana, die me een Ovia Video Babyfoon voor onderzoek stuurde, evenals een vergoeding om te zien wat ik kon doen terwijl Baby T veilig slaapt. (Alle meningen zijn van mijzelf.)

Wat ik vooral leuk vond aan het hebben van de Ovia-monitor, is dat ik niet hoef na te denken over wat er in de kinderkamer gebeurt, terwijl ik aan het trainen ben, of schrijf, of doe klusjes (en ja, die zijn geschreven in volgorde van belang, ha ha). Ik weet dat zodra de baby wakker is en klaar is voor mij om hem te komen, ik hem meteen zal horen. Er zijn geen meer bevroren, was-dat-de-baby-of-een-geluid-buiten paniekerige momenten. Ik krijg gewoon meer gedaan, wetende dat ik de monitor daar heb.

Uit te snel gaan. Oh Hallo! Ik ga hier gewoon mijn hand opsteken. Ik heb deze fout al vroeg gemaakt. Ik word nog steeds een beetje te zelfverzekerd en enthousiast in een race en ga sneller weg dan ik had gepland. Vooral op langere afstand races, laat je niet misleiden door hoe geweldig en energiek je je voelt wanneer je begint. Dankzij tapering ren je op frisse benen, met alle opwinding en adrenaline van de racedag door je bloedbaan.

Oplossing: Haal diep adem en ga dan een beetje achteruit zodra je je realiseert dat je sneller rent dan je kunt Nike Air Zoom Pegasus 32 Mujer behouden. Het is een geweldig idee om je doelritme tijdens de training te oefenen - probeer in dat geval echt te focussen op hoe het voelt. Hoe adem je? Hoe voelt jouw pas? Hoe moeilijk voelt het alsof je werkt? Op die manier kun je, als je in de race bent, op dezelfde aanwijzingen afstemmen om ervoor te zorgen dat je weet hoe hard je rent voordat je de kilometer op je horloge hoort splitsen.

Denken dat je niet kunt lopen. Dit was ik ook! Ik herinner me duidelijk de eerste keer dat ik een wandelpauze nam in een race en dacht dat ik gefaald had. Ik vond het echt een hardloper zijn en racen betekende dat je nooit gelopen was. Natuurlijk kunt u wandelpauzes nemen. Er is zelfs een hele methode van training en racen die draait om wandelonderbrekingen! Het klinkt contra-intu?tief, maar je kunt zelfs merken dat je snellere racetijden Nike Blazer Low Damen gaat uitvoeren als gevolg van het integreren van het lopen in je racestrategie.

Oplossing: bekijk mijn hardlooppunten, voeg bij het gebruik van een looppauzes sneller toe - probeer het eerst tijdens de training en kijk of het voor u werkt.

Niet geloven in jezelf. Als je tegen jezelf zegt dat je niets kunt doen, is de kans groot dat je het niet zult kunnen bereiken. Als je een groot tijddoel hebt, of als je een nieuwe afstand probeert te maken waar je je zorgen over maakt, moet je in je eigen kunnen geloven voordat het werkelijkheid wordt. Je kunt een geweldige gastpost lezen die Nellie voor mij schreef over het geloven in jezelf hier. Het maakt een verschil om een ??positieve ingesteldheid in je race te krijgen - zelfs als je het een beetje nep doet, het zal je helpen meer kracht te hebben dan jezelf alle redenen te vertellen Nike Air Presto Womens waarom je het niet kunt.

Oplossing: stel een doel in dat haalbaar is. Dit betekent niet dat je niet naar een groot doel kunt streven, maar je kunt beter ervoor zorgen dat je de tijd en toewijding hebt om je kont te trainen om er te komen. Als je eenmaal de training achter je hebt, zou je op de racedag een nerveus gevoel in je buik moeten hebben (er kan zoveel misgaan!), Maar een kalmte in het centrum van je geest dat zegt: "Ik weet het kan dit doen."
xiaoxiangyu
 
Posty: 1043
Rejestracja: 9 maja 2017, o 05:53

Wróć do Zaburzenia mowy



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: valdarian i 6 gości

cron