At det forekommer i en sko

At det forekommer i en sko

Postautor: sweet » 14 wrz 2018, o 07:20

Turen til Salming T1 er virkelig, hvad der g?r sko til mig. At det forekommer i en sko med en bjergsko stil ?vre og ret sl?jfe yders?l g?r det endnu mere interessant, da dette er en temmelig sj?lden combo. Skoen l?ber ret fast generelt, men ikke h?rdt s?. Det sidder et sted mellem rides af Inov-8 Race Ultra 270 / Trailroc 245 og Pearl Izumi N1. Det har ikke nogen m?rkbar rocker, men det har mere vejsko som rulle til det end de fleste trail sko, som jeg har pr?vet. Det rider som en solid road racing Nike Benassi Damenflad, men med t?ttere skum, og det er ret beskyttende med hele yders?len. Meget behagelig og naturlig tur p? glat spor, noget, der er mange sko med masser af lug, k?mper virkelig med, og alligevel er den stadig skarp nok til at kanten godt og h?ndtere l?st og teknisk terr?n. Yders?len p? T1 er ganske god. De holder det simpelt og fuld Nike Air Max 95 Mujer d?kning, som jeg kan godt lide at se, og sammens?tningen har en god midterflade at v?re kl?brende nok til at inspirere selvtillid, mens man tr?der p? klipperne og falder i tekniske forhold, men har ogs? holdt sig rigtig godt. Jeg vil v?dde p?, at yders?len vil v?re holdbar i mange miles, ligesom den ?verste.

Et interessant tr?k er, at de valgte at holde de laterale og mediale h?lklapper / st?nger vendt i samme retning som forfoden, hvor de taper bagud, idet den skarpe kant ogs? vender bagud. Dette er Nike Air Max Zero Femme ikke, hvad de fleste virksomheder g?r med deres lukkede sko. Jeg synes, at tanken er at vende lugs i h?lordningen for at give god nedadg?ende tr?kkraft. Generelt tror jeg dog, at medmindre det er en ren off-trail / mountain-only-sko, er det for meget af en bremseeffekt p? det normale spor, og det er ofte, hvorfor lukkede sko ikke l?ber godt Adidas ZX Flux Femme p? glatte overflader. Da T1 ikke f?lger normen, er der meget mere float (eller glidende), mens du l?ber ned ad bakke p? hardpack trail, som f?r dem til at l?be meget bedre p? glattere stier, men jeg har ikke bem?rket et tab af tr?kkraft p? l?sere terr?n (have de cirkul?re lugs i midten giver nogle af denne mere ikke-retningsbestemt tr?kkraft)Nike Air Max 98 Femme .
sweet

Wróć do Zaburzenia mowy