ontspannen week in uw trainingsprogramma

ontspannen week in uw trainingsprogramma

Postautor: xiaoxiangyu » 14 wrz 2018, o 09:43

Laten we eerst kijken naar uw motivatie om te rennen. Er zijn zoveel mogelijke redenen waarom je weg wilt gaan en wilt rennen. Om er maar een paar te noemen, je zou kunnen rennen om te trainen voor een race; om te trainen voor een PR; afvallen; om fit te worden; omdat je ervan houdt; om vanaf nul te beginnen; voor stressvermindering; of als onderdeel van een training voor een andere sport. Misschien vindt u zelfs dat uw 'waarom' eigenlijk twee of drie redenen zijn. Noteer alle redenen die u wilt uitvoeren en bestel ze op basis van belangrijkheid.

Als je eenmaal gemotiveerd bent om duidelijk te zijn, kun je doorgaan met uitzoeken Nike Air Presto Womens hoe dat je prioriteit geeft aan je loopschema en wanneer je beste tijd om te rennen zal zijn.

Met je redenen om alles uit te schrijven en helder te onthouden, pak je je agenda en bedenk je wat je prioriteiten voor elke dag, week en 'seizoen' zijn. Tegen 'seizoen' bedoel ik een seizoen hardlopen. Als je alleen maar voor de lol loopt, of voor stressvermindering, of als je normale cardio, kan je 'seizoen' in dit geval voor altijd (of zolang als je kunt rennen) zijn. Als je traint voor een specifiek doel, denk dan aan je seizoen als je trainingsprogramma dat leidt naar het evenement.

Prioriteiten voor de dag en de week: noteer alles wat u dagelijks moet doen en alles wat u op een bepaald moment in de week moet doen. Dingen op deze lijst zijn onder meer naar het werk gaan, kinderen afzetten / ophalen, regelmatig geplande Nike Air Presto Mujer afspraken, datums, koken, schoonmaken, wassen, enz.

Prioriteiten voor het seizoen: kijk naar je tijdsbestek voor het seizoen in je kalender (als je seizoen loopt, kan het helpen om deze oefening elke drie maanden of zo te doen). Wat komt eraan binnen die periode die van invloed kan zijn op je loopschema? Zaken als verjaardagen, jubilea, bruiloften, feesten, zakenreizen en vakanties zijn dingen die u hier opgeeft.

Je lijst met motivaties vanaf de eerste stap komt nu in het spel. Als er bepaalde specifieke workouts zijn die u voor een trainingsplan moet doen, bijvoorbeeld, heeft u een idee van de exacte tijden die u nodig heeft om die gedaan te krijgen. Als je graag vier minuten per week 30 minuten weg wilt rennen, weet je dat je op zoek bent naar een halfuur gokautomaat met een beetje vulling aan beide kanten om je voor te bereiden Adidas Zx Flux Damen en op te ruimen.

Zijn er taken die u kunt afsnijden voor de dagelijkse / wekelijkse prioriteitenlijst? Zijn er dingen die je aan iemand anders kunt delegeren zonder dat het een groot probleem is? In plaats van naar je schema te kijken als een reeks, chronologische series van gebeurtenissen, begin je erover te denken als een grote puzzel waar je stukken uit kunt nemen zonder het algehele beeld te be?nvloeden. Wanneer je stukken kunt nemen, is dat een deel van de tijd dat nu vrijgemaakt is, waarin je kunt rennen.

Voor de seizoenslijst met taken, bedenk je hoe jouw looppas past in de grotere evenementen die eraan komen. Als je bijvoorbeeld een vakantie hebt en je weet dat je veel gaat lopen en je wilt dat je aandacht op je familie of je reispartners gericht is, dan loopt misschien hardlopen tijdens je reis achterop. Als uw Nike Air Max 270 Womens 'waarom' voor hardlopen training voor een evenement is, is het belangrijk om uw training rond deze pauze te laten werken - om ervoor te zorgen dat u de week waarop u op vakantie bent, een ontspannen week in uw trainingsprogramma of naar voren kunt brengen -belaad en laad zwaardere of langere hardlooptrainingen voor vlak voor en onmiddellijk na uw reis.

Misschien blijkt dat na het bekijken van het grotere plaatje, je alleen heel vroeg in de ochtend kunt rennen. Het kan zijn dat je kunt zien dat een middag 'runch' je beste gok is. Of dat de enige keer dat u consequent kunt gaan werken, direct na het werk is, niet voorbijgaan, niet stoppen om iets anders te doen dan uw loopwerk in te schakelen.
xiaoxiangyu
 
Posty: 888
Rejestracja: 9 maja 2017, o 05:53

Wróć do Zaburzenia mowy



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości