leuk om een ??baby te hebben die vroeg opkwam

leuk om een ??baby te hebben die vroeg opkwam

Postautor: xiaoxiangyu » 14 wrz 2018, o 10:09

Huidige update: Over die vertraging ... dus we waren uitgesteld om ongeveer drie uur uit JFK te komen, wat in babytijd ongeveer 18 uur is. Maar Roman was zo goed. We liepen met hem rond (in de Bjorn, hij liep niet), we aten eten, hij hield zijn kalmte en het kwam er eigenlijk op neer dat toen we op de vlucht naar LAX waren, het voor zijn bedtijd was en hij crashte voor Adidas Superstar Femme ongeveer helft van de weg en we hebben hem voor de rest Nike Air Max 95 Damen van de vlucht kunnen entertainen. Toen kwamen we in LA en het was laat, ik denk ongeveer 2 uur over onze tijd. De kapitein kondigt aan dat ze het vliegensvlugste schoon / bijtanken van hun vliegende leven zullen gaan doen en ons terug zullen laden, waarna hij en de co-piloot het pedaal naar het metaal zouden brengen en de verloren tijd op de weg compenseren en hij (zelfverzekerd) schatten dat we uiteindelijk maar ongeveer een half uur te laat zouden zijn in Sydney. Hij was heel duidelijk om ons te vertellen dat we allemaal in het poortgebied moesten blijven toen we aankwamen, die badkamers en stopcontacten hadden en wat we nog meer nodig zouden hebben, omdat TSA niet langer op LAX was, dus als we het veilige gebied verlieten, er was geen manier om ons weer in het vliegtuig te krijgen. Dit stond allemaal in de aankondiging tijdens Nike Free 5.0 Dames de vlucht. Dus iedereen in dat vliegtuig wist, verlaat het hek niet.

De tweede foto hieronder, van mij die Roman vasthield, werd genomen bij het gate-gebied van LAX, vlak nadat we ge?nformeerd waren dat een van de passagiers besloten had dat hij naar buiten moest om naar een sigaret te gaan. Ze brachten het volgende UUR door in een poging om iemand van TSA naar het vliegveld te halen om hem terug te screenen zodat hij op de vlucht kon ... zonder succes. Dus onze kans op verzoening was weggevaagd, we sjokten allemaal terug naar het vliegtuig en de kapitein kwam weer op het vluchtsysteem om ons te laten weten dat wanneer iemand onverwacht een vlucht moet verlaten, ook hun bagage moet worden gevonden en uit het vliegtuig gehaald. Dus die jongens die we zagen aankomen op het asfalt hieronder? Ze gingen gewoon op zoek naar de koffers Asics Gel lyte 5 Damen van die gast. Het was een lange reis.

Terug naar mijn oorspronkelijke bericht: het slechte nieuws was echter dat Fran en ik allebei bijna dezelfde dag koud aankwamen. Mijn advies aan cli?nten als ze verkouden zijn, is doorgaan met trainen als het alleen maar koud is maar als het eenmaal op je borst is, kun je alleen maar rusten. En drink thee. (De thee-drinktip is puur omdat ik een Aussie ben en dat is vrijwel alles wat ik kan genezen). Nou, we waren meteen misselijk. Aangezien de helft van mijn verpakking workoutmateriaal was, was dit op zijn minst frustrerend. In plaats van te worden overgedragen aan grootouders terwijl ik rende, werd hij overgedragen zodat ik nog een uur slaap kreeg.

FEIT - Australische koffie is geweldig. En ik heb in Itali? gewoond en zal je nog steeds vertellen dat Australische koffie beter is. Het was best Nike Air Max Zero Femme wel leuk om een ??baby te hebben die vroeg opkwam, Nike Air Max 90 Donna want toen we aan het strand waren, hebben we drie ochtenden een wandeling gemaakt en daarna gewoon koffie gedronken in een klein café in de buurt van de plek waar we logeerden, dus we zijn niet wakker geworden onze familie. Ook, dat is mijn vriend Elli op de foto onderaan, die mijn eerste Fit Mama Friday was. Ik mis haar zo erg! Onze jongens zijn ongeveer zes maanden uit elkaar en ze heeft ook een klein meisje.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy