nieuwere productieversie van

nieuwere productieversie van

Postautor: xiaoxiangyu » 23 paź 2018, o 08:34

Het is erg warm ...Nike Air Max Jewell Mujer maar bedekt niet zo veel huid als ik nodig heb voor uitzendkrachten zo laag als het warm is voor ... logisch? Ik droeg het in -29 ° wind chill, met twee gezichtsmaskers op, die de blootliggende onderoren en de huid bedekten.

Maar VERRASSING! Het heeft een functie. De fashion-bill op de hoed zorgt ervoor dat een koplamp niet naar beneden glijdt. Deze is een geweldige optie voor c-o-l-d runs wanneer je een hoofdlamp wilt dragen (zonder te rommelen met de positie om hem op zijn plaats te houden) - zolang je een gezichtsmasker draagt ??dat rondwikkelt, om de lagere oren en nek te bedekken.

Deze baby heeft veel functies, allemaal bediend door 1 tik-2 tikken - of een lange greep op een enkele knop. Eerlijk gezegd heb ik het niet allemaal bedacht, maar door er mee te rotzooien (tijdens hardlopen en niet), heb ik het gekregen om zijn Adidas Superstar Herrenheldere 350 lumen van wit LED-licht te laten schijnen en ook door kleiner wit, blauw, rode en groene lichten.

Lang houdt dimmen of licht op, of laat ze flitsen. De kleinere zijlichten kunnen onafhankelijk van het grotere "hoofdlicht" worden gebruikt; Ik denk dat deze optie, vooral met de stroboscoopfunctie, perfect zou zijn om het verkeer te waarschuwen dat je er bent. Een 4-seconden vergrendeling (en ontgrendelt) het licht voor batterijbesparing op lange termijn.

Het middelste lampje is veel helder voor de donkerste omgeving en de optie voor het dimmen, zoals gewenst, helpt de batterij te sparen.

Het dragen:
Met vallen en opstaan ??heb ik gemerkt dat het licht het beste blijft zitten als de band parallel aan de grond wordt gewikkeld, rond het voorhoofd: het dragen van een gefactureerde hoed helpt ook om eventuele problemen in het Nike Air Max Classic Bw Damen midden van de weg te voorkomen.

Het heeft een semi-zachte pad die tegen de huid kan worden gedragen; Ik denk dat het irriterend zou zijn als het op deze manier op lange termijn zou worden gedragen, en ik las een recensie over blaren! Ik draag het met een hoed of rond mijn arm of taille.

Het is waterdicht en stofdicht: een kwaliteitsartikel. Het werkt geweldig, maar zou functioneler kunnen zijn met een langere riem voor (meer maten) taille-uitrusting en / of een clip-on optie.

De schoen zoals deze werd gelanceerd en zoals we eerder dit jaar hebben getest, heeft een carbonplaat van volledige lengte, wat een aanzienlijk duurder Nike Air Max 270 Mujer materiaal is om te produceren en volledig andere kenmerken en gedrag zou moeten hebben.

Deze foto, ook met dank aan Nike, illustreert hoe de zool van de Vaporfly 4% zou moeten zijn:

Ongetwijfeld daar: een superstijve gebogen carbonplaat van volledige lengte - die NIET is zoals die in de Zoom Fly.

We weten niet wat het verhaal hier is: is het gewoon slecht geschreven op Nike's website? Misschien bedoelen ze dat de Zoom Fly een vergelijkbare conceptplaat heeft in zijn tussenzool, hoewel ze van verschillende materialen zijn gemaakt, of heeft de nieuwere productieversie van de Vaporfly zijn plaat veranderd en is het nu een nylon versie in plaats van een volledig carbon-versie?

Als u meer informatie heeft, of als iemand van Nike u wil inspreken en duidelijk wilt maken, delen wij graag met u mee wat de situatie is.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy