buitenste laag waardoor de hardloper

buitenste laag waardoor de hardloper

Postautor: xiaoxiangyu » 4 sty 2019, o 10:02

Je kunt Adidas Superstar Hombre fysiek zien waar de twee lagen schuim, de ZoomX en React op de zool zitten en de nike-branding op de schoen is meer in lijn met de Vaporfly 4% dan de Pegasus 35.

De Pegasus-turbo's zijn ongeveer een ounce lichter dan de standaard tegenhanger van Nike Cortez Femme Pegasus en zijn in een oogopslag duidelijk vergelijkbaar ontworpen schoenen.

De eerste run in de Pegasus-turbo's was er een die afwisselend in tempo varieerde en het werd duidelijk dat het ZoomX-schuim in combinatie met het React-schuim een ??zachtere kant cre?ert dan de standaard Pegasus zonder de pop van de Vaporfly 4% (onthoud: er is geen plaat in de Turbo, alleen het schuim).

Het was een comfortabele rit die goed en zacht aanvoelde.

Nike Zoom Pegasus 35 Turbo Sole Unit
Zacht is de beste manier om het schuim en de rit van de zool van de Pegasus Turbo te beschrijven. ZoomX-schuim is ongelooflijk lichtgewicht maar lijdt in duurzaamheid.

Reactief schuim is zwaarder, hoewel nog steeds licht, en duurzamer van de twee schuimen. In combinatie cre?ren ze een zeer zacht gevoel rit die een beetje veerkrachtig onder de voet is.

Reageer Nike Air Max 2017 Femme schuim heeft een duidelijk responsief gevoel en er lijkt niet genoeg van dat schuim te zijn om de Turbo een even responsieve rit te geven in vergelijking met de Epische React.

Lopen in de Pegasus Turbo benadrukt hoeveel van een verschil de plaat in de Vaporfly 4% maakt.

Het lijkt alsof het ZoomX-schuim zachter is dan dat van de meeste renners in de 4%, maar die zachtheid wordt tegengewerkt door de plaat die door de tussenzool loopt.

Net als bij veel Mizuno-schoenen cre?ert de plaat een responsief en stevig gevoel onder de voet van de hardloper. In de abscene van de plaat blijft de loper achter met een zacht springerig gevoel.

De buitenzool heeft een ontwerp met wafels om tractie en duurzaamheid te bevorderen en zal na verloop van tijd blijven bestaan.

Vergelijkbaar met het ontwerp van de Epic React zijn de hiel- en teengebieden Nike Air Max 270 Mens opgebouwd met meer rubber dan het midden van de voet om de schoen duurzaam en licht te houden.

Een uitstekende hielvin vergelijkbaar met de Vaporfly 4% steekt prominent uit de achterkant van de Pegasus Turbo. Nike beschrijft deze vin als aerodynamisch, maar het is meer voor de esthetiek dan voor de prestaties.

Omdat er in deze schoen twee lagen schuim zitten; schijnbaar lijmen loper's behoefte om voorzichtig te zijn om niet te friemelen met deze fin als de schuimen daadwerkelijk kunnen scheiden.

Als u uw schoenen na een run uittrekt door met de andere voet op de hiel te drukken om uw voet naar buiten te schuiven, kunt u feitelijk wat afscheiding in het schuim veroorzaken.

De bovenkant van de Pegasus Turbo is over het algemeen een vergelijkbaar ontwerp als de standaard tegenhanger echter gemaakt met een dikker, meer ademend Adidas Zx 750 Womens en duurzaam gaas.

Deze mesh is praktisch doorzichtig op de buitenste laag waardoor de hardloper de flywire-kabels kan zien die de voet op hun plaats houden tijdens het hardlopen.

Een gebogen hiellip bevindt zich aan de bovenkant van het hielgedeelte om schuren te voorkomen waarbij het achillespeesgebied van de hiel een comfortabel hielgebied cre?ert, hoewel onnodig groot.

Een grote race-streep in het midden van de Pegasus Turbo is herkenbaar aan deze trainer. De race-strook beperkt feitelijk het vermogen van het gaas dat het bovenste deel van de schoen omvat om uit te rekken.

Dit is geen probleem als de streep de tong heeft bereikt, maar een smalle teendoos cre?ert. Vanwege deze streep zullen de meeste hardlopers die de Pegasus Turbo kopen, een halve maat groter moeten zijn dan hun gebruikelijke Nike-maatvoering.
xiaoxiangyu
 
Posty: 1480
Rejestracja: 9 maja 2017, o 05:53

Wróć do Zaburzenia mowy



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości