ruimte was in de teenendoos

ruimte was in de teenendoos

Postautor: xiaoxiangyu » 4 sty 2019, o 10:36

Toen ik de schoenen losmaakte, vond ik het uiterlijk van de schoen ok. De rest van de beschikbare kleurmanieren hebben een gemiddeld uiterlijk. De schoen ziet er omvangrijk en fors uit en het optillen ervan bevestigde dat vermoeden. De schoen is schokkend zwaar.

Er zit veel materiaal en lagen in deze schoen. Het is goed gebouwd, zo niet overbebouwd. Het uiterlijk van de hiel doet me denken aan schoenen van het merk On, met name hun Cloud-serie.

Het vetersysteem is standaard en geschikt voor de meeste veters. Het vinden van een goede fit vergde enkele iteraties maar is haalbaar.

Het is een balans tussen de smalheid en knusheid in het midden van de voorvoet en het krijgen van een mooi slot in de hiel.

Na bijna 100 mijl in deze schoen te hebben gerend met verschillende lange runs tot 20 mijl die ik heb gevonden Adidas Zx 700 Dames zijn er een aantal aardige dingen over de schoen, maar ook een aantal teleurstellende dingen.

Ik vermoed dat als je al een fan bent van de schoen, deze versie je waarschijnlijk bevalt. Als u nog niet bekend bent Nike Air Max 2016 Femme met deze regel, is dit waarschijnlijk niet uw eerste keuze. Mijn favoriete onderdeel van de schoen was de zachte demping.

Na lange runs voelde de onderkant van mijn voeten geweldig. Mijn minst favoriete dingen over de schoen zijn het gewicht, de blaren, de vereiste inspanning op de tenen en een beetje een veranderde voetaanval.

Ik ben meestal een midden voor de voet van de spits, maar ik merkte dat mijn hiel in deze schoen opviel.

De schoen is zwaar, net als erg zwaar. Ik dacht dat de Brooks Levitate 2 zwaar was, de Mizuno Wave Creation 19 is op zijn minst een vol ounce zwaarder. Terwijl ik genoot van de demping, merkte Nike Air Max 270 Womens ik dat het moeite kostte om de omzet op gang te krijgen.

Ik denk dat een combinatie van het dragen van gewicht en hiel heeft bijgedragen aan dit gevoel.

Ik denk dat het bovenlichaam meer ademend is en vatbaar Nike Air Max 97 Femme voor vochtontsnapping, zodat de schoen in natte situaties ten minste niet veel extra gewicht opneemt. Het bovenste is gestructureerd, stevig en niet dun.

Ik vond dat deze schoen bijna alles ontbeerde wat ik zocht. Hoewel er voldoende ruimte was in de teenendoos en de schoen reageert, was de demping te stevig, de pasvorm was slecht, hij was zwaar en de schoen is visueel niet aantrekkelijk.

Ik heb korte runs, tempo runs, track runs en lange runs in deze schoen gedaan. Dit zou niet mijn eerste of tweede keuze zijn voor een van die runs, laat staan ??als dagelijkse trainer. Er zijn betere schoenen in deze klasse.

De langste Asics Gel lyte 3 Womens die ik in deze schoen rende was 20 mijl. De stevigheid van de demping deed mijn voeten pijn voelen en gekneusd zijn. Voor baan en snelheid werkte de zwaarte van de schoen de beoogde responsiviteit van die Nike Internationalist Damen stevigheid af.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy