indruk van het uiterlijk van het nieuwe

indruk van het uiterlijk van het nieuwe

Postautor: xiaoxiangyu » 4 sty 2019, o 10:58

Over het algemeen wist ik niet wat ik van het Reebok-aanbod kon verwachten. Ik was nog nooit eerder in een Reebok geweest. En ik moet zeggen, ik was aangenaam verrast. Hoewel het geen perfecte schoen was, was het een zeer solide aanbod en gaf het veel waar voor Adidas Superstar Heren je geld.

Het bovenste moet een beetje worden aangepast in de vervolgversies van de schoen. Maar het is nog steeds een solide bovenwerk en werkt voor bijna elke run die je erin gooit. Maar waar deze schoen schittert, is de enige eenheid.

De demping was tegelijkertijd comfortabel, ondersteunend en responsief. Dat is indrukwekkend van een nieuwe schoen als deze.

En de buitenzool ziet er nog steeds bijna nieuw uit na meer dan 95 mijl te hebben afgelegd (en ik bedoel NEW, er zijn slechts een paar scuffsporen na al die kilometers, markeer mij onder de indruk).

Toen ik tempo-runs nam, deed de voorvoet het goed om me vooruit te stuwen. En toen ik gewoon rustig wilde blijven, kon ik een beetje achterover leunen en voelde ik de demping die ze gaven.

Bij $ 120 is er heel veel schoenen hier, en dat is er zeker een waar ik naar zou kijken Adidas Superstar Mujer als ik op de markt zou zijn om te kopen. En ik ben benieuwd naar de ontwikkeling in de komende paar jaar, terwijl ze het recept voor dit model verfijnen en perfectioneren.

Wanneer mensen denken aan neutrale schoenen met kussens, is de lijst voldoende. Maar er zijn er een paar die zich jaar na jaar hebben bewezen en zijn gestegen naar de top: Saucony Ride, Nike Pegasus, Mizuno Wave Rider, ASICS Cumulus en the Brooks Ghost.

Al deze schoenen zijn op zijn minst model 10 geworden, wat bewijst dat het schoenen van hoge kwaliteit zijn. Als je binnenkomt bij de prijs van $ 120, kan het ontmoedigend zijn Nike Cortez Dámské om te weten welke je moet kiezen.

In dit geval was ik in staat om de Ghost 11 te testen en te zien hoe ze dit jaar ophielden. In de afgelopen jaren was dit model mijn favoriet van het jaar, ik hield van de 9s en 10s, en ik hoopte dat Brooks niet teveel met ze zou knoeien.

Maar uiteindelijk is deze schoen volledig opnieuw ontworpen en dat heeft een aantal dingen veranderd.

De Brooks Ghost vertegenwoordigt een "Go-To" -schoen voor vele hardlopers. Het is een betrouwbare neutrale hardloper met voldoende kussen voor de meeste afstanden, terwijl hij lichter van gewicht blijft en responsief genoeg is om het tempo op te pakken.

Deze schoen is de belangrijkste neutrale trainer van Brooks onder het maximale kussenniveau. In combinatie met de Glycerines zijn de Ghosts de bovenste laag van neutrale technologie.

Maar voor een prijs van Nike Air Huarache Womens $ 120 zijn ze veel goedkoper dan de $ 150 glycerinen.

Deze schoen staat in directe concurrentie met de Saucony Ride, ASICS Cumulus en Nike Pegasus. Alle vier de schoenen hebben dezelfde prijs en bieden verschillende technologie?n voor elke hardloper.

Toen deze schoenen arriveerden, was ik onder de indruk van het uiterlijk van het nieuwe ontwerp. De upper is aantrekkelijk en de nieuwe sole-unit ziet er strak uit.

Ze waren geweldig als schoen voor de hele dag. Bij het eerste uit de doos lopen, werkten ze geweldig aangezien ik een snelle 5k deed en wat snelheid pushte.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy