heel weinig met deze functie

heel weinig met deze functie

Postautor: xiaoxiangyu » 7 sty 2019, o 11:00

Het deed me denken dat Asics misschien echt een geldige poging deed om een ??trailrunning te maken. Veel van de eerdere Asics-trailmodellen leken eerder een bijzaak te zijn.

Neem een ??bovendeel, voeg wat uitsteeksels toe aan de Nike Air Max 270 Dames buitenzool en noem het een trailschoen. Ik controleerde de buitenzool van de Gecko XT en zag Nike Air Force 1 Damen de achteruitnaaien en het loopvlak. Er was hier niets te spannend of verrassends, de oren leken klein.

Het kussen was niet te zacht en niet te stevig. Het was onopvallend, maar fatsoenlijk. Ik moest denken dat misschien de magie in het rubber zat.

De tussenzool van de Gecko XT maakt gebruik van Flytefoam. Dit is een schuim dat is ontworpen om uitzonderlijke veerkracht en reactievermogen te bieden, ongeacht de afstand. De schoen heeft ook een rotsplaat in de voorvoet ter bescherming.

Dit was mijn eerste ervaring met het gebruik van flytefoam en ik vond de demping behoorlijk goed, maar vond dat er ruimte was voor verbetering.

De schoen reageert, maar de rotsplaat in de voorvoet geeft het wat stevigheid. Ik ben een fan van schoenen met een hoge demping en voelde dat meer demping zou hebben Nike Air Max 2017 Womens gezorgd voor een comfortabelere rit.

De buitenzool van deze schoen zou de belangrijkste attractie zijn. Het bevat zowel "Asicgrip" als "Geckotrack". Asicgrip is het gepatenteerde rubber dat ze hebben ontwikkeld om uitstekende grip te bieden.

Geckotrack verwijst naar het noppenpatroon en achteruitnaaien om grip te bieden op zowel het bergopwaartse als het afdalende trail-oppervlak.

Ik zou de geleverde grip standaard beschrijven. Het doet het goed op gladde paden, en maakt een deel over technisch terrein met rotsen, wortels en modder. Er is echt niets dat het onderscheidt van andere trail-schoenen.

De nokken zijn klein en hebben bijna een plat uiterlijk, dus de geleverde grip is standaard. Er is geen speciaal ingredi?nt in het rubber waardoor het beter grip heeft dan andere schoenen.

De combinatie van het tussenzoolschuim, de rotsplaat en de buitenzool zorgen voor een soepele Nike Internationalist Womens maar stevige rit met een goede grip.

De Gecko XT heeft ook een anti-grint tong die is voorzien van een spiebaan om een ??comfortabele pasvorm te bieden en te voorkomen dat vuil en puin de bovenzijde binnendringen. De tong heeft ook een "vetergarage" voor het opbergen van uw schoenveters na het knopen.

In termen van pasvorm, knuffelt het bovenstuk losjes de middenvoet en biedt voldoende ruimte voor de tenen. Het bovenwerk is gemaakt van een dun mesh-materiaal dat ademend is en snel droogt nadat het nat is geworden.

Er is een kleine hoeveelheid materiaal bedekt langs de basis van het bovenwerk waar het de tussenzool ontmoet om stresspunten te versterken en enige bescherming te bieden.

Ik had graag meer bescherming ingebouwd in het bovenste gedeelte op technische trailruns, maar vond dat dit voldoende was op goed geprepareerde trails. Zo eenvoudig als het klinkt, mijn favoriete deel van dit bovenwerk was de "kantgarage".

Er zijn Nike Roshe Run Dames honderden schoenen met behoorlijk passend bovenmateriaal, maar er zijn er maar heel weinig met deze functie. Het is een van die dingen die niet nodig is maar wel leuk om te hebben.

Vanzelfsprekend zou je nooit een schoen kopen die alleen op deze functie is gebaseerd, maar het maakt de schoen er zeker een beetje meer uit als je hem vergelijkt.

Het bovendeel was grotendeels comfortabel. Ik ondervond geen wrijving of irritatie van de middenvoet naar voren maar vond wel de hielkom en gebruikte materialen om wat wrijving te veroorzaken.

Ik kreeg uiteindelijk enkele hielblaren op mijn eerste paar runs in de schoen. Ik denk niet dat ik ooit blaren heb gekregen in dit gebied tijdens het testen van een schoen tot de Gecko XT.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy