vorige modellen vast tijdens

vorige modellen vast tijdens

Postautor: xiaoxiangyu » 7 sty 2019, o 11:14

Het bovendeel is goed, maar soms wens ik dat de toebox een beetje breder en minder oppervlakkig was.

Laten we beginnen met wat ik leuk vind. Er zit een mooie goede pasvorm in de hiel en middenvoet, zonder dat het te vernauwend wordt. Ik hou ervan Nike Air Max 2017 Womens dat mijn schoenen niet bij de hiel glijden en dat mijn voet niet in de schoen onder de enkel kan draaien.

Je kunt deze geweldige hiel en middenvoet fit bereiken zonder de veters extreem hard te hoeven maken. Als je een van mijn beoordelingen hebt gelezen, zou je moeten weten dat ik de platste Nike Air Zoom Pegasus 34 Dames voeten heb die je je kunt voorstellen. Hogere bogen in de schoenen hebben me nooit te veel gestoord. De Gaviota past goed bij mij: ik heb niet het gevoel dat mijn boog op iets hards rust.

Het bovendeel is gemaakt van mesh met 3D geprinte overlays om het structuur te geven, en een soort "vleugels" in de middenvoet om de pasvorm te helpen verzekeren. (Zie afbeelding hieronder)

Het voelt nooit te warm of te koud aan, het is zacht en comfortabel en hoewel ik niet zeker weet of het helemaal naadloos is, zijn er geen hotspots of rare plekken die Nike Air Pegasus 83 Femme over mijn voet wrijven.

De enige verbetering die ik kan bedenken is de toebox: hij is vrij smal en oppervlakkig. Het is niet ongemakkelijk, maar soms wenste ik dat mijn tenen iets meer ruimte hadden om te spreiden.

Het is een andere schoen dan de concurrentie (je zult niet veel 5 mm drop / 10 ounces stabiliteitsschoenen vinden) en het is het proberen waard. Ik merkte dat ik er graag in rende. De volgende op mijn reviewlijst is de Saucony Redeemer ISO 2, een schoen die ik graag testte, maar nu wil ik niet echt zonder de Gaviota gaan draaien.

In mijn runs (snel 3k, 5k en een paar van 10k) in de afgelopen paar weken heb ik nooit het gevoel gehad dat de Gaviota me in de steek lieten. Ik had er gewoon alle vertrouwen in dat er voor de stabiliteit was gezorgd en dus de schokabsorptie, maar tegelijkertijd voelde het alsof ik mijn Adidas Adilette Slides Damen cadans naar de 180 zou kunnen vergroten, dat is mijn doel zonder vermoeid te voelen vanwege een zware schoen. Door de 5 mm druppel kon ik consequent op mijn middenvoet landen en de schokdemping duwde me bij elke stap vooruit.

Nike heeft uitstekend werk verricht door de positieve aspecten van het vorige model (34) te nemen en van deze schoen een eigen creatie te maken. Deze schoen is ook gebaseerd op aspecten van de Nike Zoom Air Elite 9.

Het neemt de soepele voetbeweging en houdt het snelheidsaspect van de Elite. Deze schoen houdt het snelle www.elcubanyto.it gevoel van de vorige modellen vast tijdens een meer natuurlijke voetbeweging.

De enkele Air Zoom-eenheid geeft de teen van de overgang een veel gladder gevoel, vandaar de natuurlijke doorrol. Ik heb de Pegasus-lijn in het verleden echt goed gevonden en was gedwongen om ermee te stoppen vanwege Nike Air Max 90 Womens wrijven op mijn hiel.

Dit geactualiseerde model heeft een hielband die je Achilles veel ruimte geeft en tegelijkertijd een goede pasvorm behoudt. Het enige waar je moe van moet zijn, is hoge temperaturen. Het Cushlon-schuim wordt be?nvloed door hoge temperaturen en wordt te zacht rond de 90oF.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy