gewichtsverhouding blaast

gewichtsverhouding blaast

Postautor: xiaoxiangyu » 8 sty 2019, o 10:19

Met het Epic React-schuim neemt Nike direct zulke overduidelijke concurrenten als Adidas op zich, maar legt ook de lat net iets hoger.

In volledige openbaarmaking, voor die lezers die me beschuldigden van payola met de Nike Vaporfly 4% review, wil ik een aantal van mijn gevoelens over Nike daar op de foto zetten. Op de universiteit kreeg ik gratis Nike-schoenen die in cross country en baan en veld strijden voor een divisie I-universiteit die gesponsord werd door Nike. Ik voelde dat het product zo slecht was dat ik deze gratis schoenen meestal Nike Air Max 270 Homme inruilde voor trainers van andere merken bij de plaatselijke winkel waar ik werkte.

Ik ben geen fan van sommige van hun beslissingen als bedrijf, maar dat is niet waar ik hier voor ben. Ik ontvang geen gratis uitrusting of compensatie van welke aard dan ook van bedrijven als Nike, om ervoor te zorgen dat we eerlijke en onbevooroordeelde beoordelingen kunnen geven van de nieuwste en beste hardloopschoenen op de markt.

Zoals eerder vermeld, is Epic React-schuim een ??ongelooflijke combinatie van responsieve voortstuwing gemengd met net-zacht genoeg comfort. Met een relatief hoge stack hoogte kan men denken dat de Epic React een maximale schoen is, maar dit is helemaal verkeerd. Ik vond dit een geweldige trainer voor uptempo-dagen en snel rennen, en de standaard 10 mm hakdaling (28 mm in de hiel 18 in de voorvoet) op de Epic React voelt minder significant aan dan andere Nike-trainers zoals de Pegasus of Vomero.

Dus, hoe voelt het Epic React-schuim zich onder de voet? Stevig, maar zacht. Cushy, maar verrassend zacht. Het is het soort Adidas Stan Smith Mujer voetcomfort dat bij alle stappen goed voelt, en de overgang van hak tot teen voelt heel soepel.

Als neutrale schoen had ik nooit het gevoel dat mijn voet werd gevolgd in een specifieke voetstaking. De tussenzool heeft niet het gevoel dat hij te zacht is of te veel wordt opgevangen op een willekeurige plaats onder de voeten. Als een mid-foot spits waardeer ik altijd meer demping in het voorvoetgebied en dit is waar veel schoenen lijden, naar mijn mening, door een zeer stevig materiaal onder de voorvoet te plaatsen.

Het algehele platform van de Epic React voelt ook breed en stabiel, terwijl het toch een neutrale rit blijft en dit verbeterde het gevoel bij het rijden met een goed Adidas Zx Flux Mujer pad met veel bochten of een bocht van 45 graden op de weg.

Dus, hoe voelt het React-schuim in vergelijking met zijn naaste concurrent, Adidas 'Boost-schuim? Al met al voelt de React middenzool meer functioneel en veelzijdig, met hetzelfde algehele gevoel gedurende de tussenzool. Ik denk dat dit waarschijnlijk is omdat het is gemaakt van een stuk schuim, in plaats van schuimen van verschillende durometer gelijmd samen in verschillende gebieden van de tussenzool.

Dit is wat mij echt onderscheidt van het React-schuim dat er op de markt is. Van een demping tot gewichtsverhouding blaast de Epic React een schoen weg zoals de Adidas Supernova Boost, die bijna drie ons per schoen weegt, en de Epic React voelt geweldig aan bij snel tempo.

De buitenzool van de Epic React is de enige plek op de schoen waar ik nog lang op wacht. Een duurzamer, helder rubber wordt alleen op de achterkant Adidas Stan Smith Dámské van de hiel en de voorkant van de teenendoos geplaatst, voor extra tractie, meer dan duurzaamheid, en ik maak me zorgen over de duurzaamheid van deze schoen met zoveel van het middenzool dat wordt blootgesteld . De buitenzool (met zichtbare tussenzool) lijkt op een kunstwerk en de soepele lijnen en contouren van de knallende witte tussenzool maken dit een esthetisch aangename schoen.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy