vanwege de hierboven besproken adaptieve

vanwege de hierboven besproken adaptieve

Postautor: xiaoxiangyu » 9 sty 2019, o 10:36

I LoveLoveLove deze schoen! Out of the box, ik wist dat ik de helft groter moest worden - en ik Asics Gel Quantum 360 Femme ga nooit omhoog. Hoewel ik nog steeds aarzelde toen ik het grotere paar kreeg, hield het de goede pasvorm in de hiel en middenvoet, met slechts een beetje meer ruimte voor de tenen, en werkt geweldig.

(Wat ik me echt realiseerde, is dat ik in alle schoenen een maat van 9 3/4 nodig heb. "Kunnen alle bedrijven een 9 en 3/4 voor mij maken alsjeblieft? ??).

De afname voor u is dat als u normaal de halve maat omhoog Nike Air Max 2017 Womens gaat, u misschien een volledig formaat van uw normale schoenen wilt gaan gebruiken, vooral als u een voet van gemiddelde tot brede breedte heeft.

Een van mijn favoriete aspecten is de dynamische demping die een sokvoering met verhoogde voering direct onder de voorvoet omvat. Dit is een schoen die goed geschikt is voor spitsen aan de voorvoet die dat kussen nodig hebben voor lange runs.

Deze schoen concurreert nauw met The Fresh Foam Vongo van New Balance, met beide schoenen die comfort, stabiliteit en een goede pasvorm beloven, samen met een offset van 4 mm.

PureCadence rijdt dichter bij de grond en biedt een soepelere bovenste pasvorm; op de een of andere manier was Brooks in staat om de voet ondersteund te houden met een zacht gevoel terwijl Vongo v2 zacht aanvoelde maar dit voordeel van ondersteuning niet had, een Nike Air Max 270 Heren negatieve verandering ten opzichte van de eerste versie van de schoen.

PureCadence wikkelt zich goed om de voet om de boog een beetje in te trekken, met zijn ondersteunende overlay.

Als je van lage offset en stabiliteit houdt, maar een hogere schoen en een "rocker" -gevoel wilt hebben, is de Arahi van HOKA ONE ONE een schoen om uit te proberen.

Arahi biedt een meer ruime (maar toch smalle) bovenste pasvorm; er is meer verticale voorvoetruimte, met ruimte voor een brede wijde hiel.

Adidas adizero Tempo 9 biedt een vergelijkbaar gevoel van lichtgewicht ondersteuning in een meer minimale schoen en wordt geleverd met een gemiddelde valhoogte van 10 mm.

Dit zijn mijn twee favoriete schoenen op dit moment voor snellere trainingsritten en zelfs lange runs als ik niet voorvermoeid ben. (Als ik moe ben, geef ik de voorkeur aan een Nike Air Max 97 Damenschoen met wat meer ondersteuning, zoals wordt aangeboden in ASICS 'GT-3000 of Dynamis, plus mijn aangepaste inlegzolen.)

Ik geef de voorkeur aan de upper fit van PureCadence met die van tempo 9 maar zal waarschijnlijk met tempo 9 gaan voor mijn aankomende marathon, omdat de 10 mm drop de touch meer ondersteuning biedt die ik in die laatste race-miles nodig zal hebben, terwijl ik nog steeds lichter ben dan een standaard trainingsschoen.

Het past zich eigenlijk aan aan het gewicht, de paslengte en de biomechanica van elke renner. Geen wonder dat ik van deze schoenen houd! De tussenzool wordt begrensd door Guiderails om het lichaam tijdens elke stap in een natuurlijke beweging te houden.

De enige unit is behoorlijk wat flexibeler dan ik meestal de voorkeur geef aan een schoen, maar verrassend genoeg stoort dit mijn voet niet ..Nike Air Zoom Pegasus 35 Damen . misschien vanwege de hierboven besproken adaptieve eigenschappen.

De Omega Flex-groeven van de buitenzool buigen met je voet en de Nav-band die door de middenvoet loopt, biedt voldoende ondersteuning voor mijn voet.

Brooks Pure Cadence 6 Upper Info
Mijn voet is smal met uitzondering van een kleine bunion die mediaal begint en een vergelijkbare kleine knop op mijn laterale voorvoet; de stretchy-snug upper van PureCadence heeft net genoeg te geven voor een ondersteunend gevoel zonder meedogenloze wrijving.

Ik hield van Brooks 'stabiliteitsschoen van Transcend, maar het bovenste dat nooit overgeeft is een negatief aspect (voor mijn vreemd gevormde voet) dat PureCadence gelijk krijgt in zijn vergelijkbare 3D Fit-Printed bovenkant.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy