mijn normale maat

mijn normale maat

Postautor: xiaoxiangyu » 9 sty 2019, o 11:13

Om vanmorgen een onheilspellende workout van 800's te maken, heb ik Nike Air Vapormax Femme besloten een aantal van de geplande herhalingen in Structure 21 uit te voeren en de rest in mijn favoriete speedschoen, Nike Odyssey 2, om te zien of de structuur van een halve ounce aansteker verschil maakte.

Blijkt dat ik nog Adidas Superstar Mujer steeds veel de voorkeur geef aan Odyssey voor snel rennen, en de losse pasvorm van de hiel van Structure 21 was nog duidelijker na herinnerd te zijn aan de nauwsluitende pasvorm van Nike Air Huarache Womens Odyssey.

Deze trainingssessie gecementeerd in mijn gedachten dat Structuur meer geschikt is voor middellange tot lange afstanden dan snel werk en dat hoe meer losse hielen me echt storen.

Structuur 21 rijdt op dezelfde manier als de ASICS GT-1000 6, met wat meer flexibiliteit in de bovenste fitebox; de hiel pasvorm geeft ook een beetje meer ruimte. Dus alles bij elkaar ligt de pasvorm het dichtst bij de GT-2000-reeks van ASICS.

Naast de aangepaste, nauwsluitende pasvorm die het vetersysteem biedt, heeft de structuur minder ... structuur dan de ASICS GT-serie schoenen en de nieuwe Dynamis van het merk, waarbij de laatste en GT-1000 ongeveer hetzelfde gewicht hebben als structuur 21.

Structuur is ook een concurrent van de Saucony Guide, Brooks Adrenaline GTS en de Mizuno Wave Inspire. Je krijgt een soortgelijke toppassing van Nike Air Pegasus 83 Heren deze schoenen, maar de verschillen in offset bieden gevarieerde ervaringen onder de voeten.

Saucony Guide is 2 mm lager in hiel-teen drop met 8 mm in tegenstelling tot Structure en GT-2000's 10 mm, met Adrenaline en Wave Inspire op 12 mm.

Een lagere val lijkt lopers op hun tenen aan te moedigen en beperkt tegelijkertijd de bewegingsvrijheid van de achilles.

Mijn podotherapeut heeft me laten weten dat iemands voorkeur in valhoogte van een schoen gerelateerd is aan iemands Achilles-flexibiliteit - maar geen twee mensen zijn hetzelfde in termen van een exacte "als dat dan die" diagnose: je zult Nike Internationalist Mens een paar verschillende soorten moeten uitproberen om kijk wat echt voor u werkt.

Nike Zoom Structure 21 Algemene informatie
Mijn eerste indruk van structuur 21 was dat het een schoen is met een platte binnenzool (ik hou van op zijn Nike Air Max 90 Mujer minst een beetje meer boog) die anders onopvallend was (wat niet altijd een slechte zaak is). Het bovenwerk van de middenvoet viel echt mooi op, dat verbaasde en imponeerde me.

Ik merkte dat ik een vergelijkbare pasvorm kon krijgen in mijn normale maat en in de halve maat, het verschil kwam slechts op lengte.

De structuur past qua maat, maar mijn iets grotere voet houdt ervan de halve maat groter te vinden. Ik bleef bij mijn gebruikelijke maat voor Structuur, maar als je meer ruimte wilt voor je tenen, dan wil je de maat groter maken.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy