zijdelingse beweging

zijdelingse beweging

Postautor: xiaoxiangyu » 10 sty 2019, o 10:50

Ik denk over het algemeen dat de Wildhorse 4 comfortabel is als je van een goede pasvorm houdt. Het knuffelt de middenvoet, Nike Free Rn Distance Damen maar het voelt niet per se smal zoals je zou denken.

De schoen zorgt ook voor een beetje extra ruimte aan de zijkant bij de 4e en 5e teen. Dit laat een goede hoeveelheid ruimte over voor je tenen. Het past volgens de standaardmaatvoering wanneer het op lengte komt.

Dat wil niet zeggen dat dit bovenwerk voor iedereen comfortabel zal zijn. Ik had aanvankelijk problemen met het gevoel dat de schoen iets te strak zat. Ik denk dat dit Adidas Zx 750 Damen voor veel mensen het geval zal zijn.

Ik heb in vorige versies van deze schoen niet gelopen, maar als ik zou kunnen vermoeden dat ik zou zeggen dat er veel mensen zijn die boos zijn over dit opnieuw Nike Air Presto Mujer ontworpen bovendeel. Ik zeg dat vanwege het verschil in gevoel tussen deze schoen en de meeste.

Na de eerste inbrekingsperiode vond ik deze schoen geweldig voor lange dagen op het parcours. Mijn favoriete onderdeel ervan is de hoeveelheid bescherming die het biedt.

De combinatie van een rotsplaat, een robuuster mesh-materiaal en het middenvoet-pasvormsysteem samen met een teenbeschermer zorgen ervoor dat u zich beschermd voelt.

Naarmate de dag vordert en ik langer en langer opsta, heb ik de neiging om een ??beetje slordig te worden met het plaatsen van de voet.

Als ik rotsen en wortels begin te schoppen en mijn voet niet hoog Adidas Nmd Damen genoeg optil, weet ik dat ik moe begin te worden.

Hoe langer ik in het wildpaaddier 4 liep, hoe meer ik het kon waarderen en de bescherming die het bood. Bovendien grijpt het heel goed.

Ondanks mijn persoonlijke waardering voor deze schoen weet ik dat het niet voor iedereen zal zijn. Degenen met een hoge voetboog of een grote voet die een bredere pasvorm vereist, zullen niet blij zijn met de manier waarop dit bovenwerk past.

Het systeem met de middenvoet past uitstekend bij het minimaliseren van de zijdelingse beweging van uw voet in de bovenarm, waardoor deze vrij snel reageert.

Persoonlijk vond ik de pasvorm van dit bovendeel beter dan de Salomon Sense Max Pro die ik momenteel aan het testen ben en binnenkort zal beoordelen.

Lopers die genoten van de vorige versie van deze schoen, verwachten een vrij groot verschil in de Nike Air Max 90 Homme pasvorm van de upper, maar kunnen dezelfde tussenzool en buitenzool voelen.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy