Pro met zijn hogere stapelhoogte

Pro met zijn hogere stapelhoogte

Postautor: xiaoxiangyu » 11 sty 2019, o 08:52

Het andere nadeel van deze buitenzool is dat het ontbreken van rubber en andere texturen resulteerde Adidas Nmd Damen in verminderde grip. Terwijl ik buiten rende in de regen of op grasachtige oppervlakten, had ik een paar slipjes.

Niets heeft ertoe geleid dat ik ben gevallen, maar elke vorm van slippen op beton doet me zorgen.

Het bovenwerk valt qua maat en heeft een naadloze constructie. Het bovenwerk is www.hlidaciteta.cz gemaakt van zacht gaas voor een superieure ventilatie. Zelfs in een paar runs in de lage tot midden jaren 90 voelden mijn voeten zich nooit te warm.

Dit zorgde voor veel comfort in verschillende omstandigheden. Door deze ventilatie is ook het rennen in de regen een gedoe geworden. Onder natte omstandigheden werden mijn voeten doorweekt en het was een beetje vervelend.

De make-up van het bovenwerk is gemodelleerd naar de GOruns, met een stevige hak en strakke middenvoet die naar de tenen loopt. Het spel begint echter niet snel genoeg.

In plaats Nike Free 5.0 Femme daarvan blijft de strakheid van de middenvoet in de bal van de voet gaan. Deze beklemming op de bal van de voet resulteerde in knijpen en blaren op dit gedeelte van mijn voeten. Het was niet prettig.

Over het geheel genomen voelt deze schoen gewoon als een goedkopere knock-off van de GOruns en Nike Air Max 95 Femme hoewel je deze schoenen gemakkelijk kunt vinden voor $ 50-60, lijken ze gewoon niet alsof ze het geld waard zijn.

Meestal kom ik tot deze conclusie vanwege het feit dat de GOrun 5 een superieur product is dat voor $ 80 te vinden is.

Deze schoen kan zeker een goede oppepper zijn voor uw kind dat voor het eerst gaat hardlopen. Ze zijn licht van gewicht en kunnen een geweldige beginnersschoen zijn voor een goedkope prijs. Ik weet echter niet dat dit genoeg is om deze schoen echt aan te bevelen.

Ik ben nog steeds dol op de Skechers Performance-serie en log miles in de GOruns en GOtrail Ultra 4s. Maar deze schoen komt er als een soort bijzaak uit, en ik zou je naar andere opties sturen.

De Salomon Sense Pro 2 is een waardige update van de originele Sense Pro, die debuteerde als de iets meer beschermende versie van Salomon's $ 180 S Lab www.innenstadtmusik.de Sense-schoen, ontworpen door en voor wereldklasse runner Kilian Jornet.

De populariteit van het originele model was goed verdiend omdat het de veel hogere ontwerpkenmerken en materialen van Salomon gebruikte voor ongeveer vijftig dollar minder.

Hardlopers die de minimalere modellen van Salomon niet aankonden, hielden van de Sense Pro met zijn hogere stapelhoogte, valhoogte en extra demping.

Dat gezegd hebbende, maak niet de fout om de Sense Pro 2 te beschouwen als een stevige of goed gewatteerde schoen; het voelt nog steeds vrij minimaal.

Voor een deel is dit te wijten aan een zeer stevig aanvoelen onder de voeten, wat vrij normaal is voor een Salomon-schoen en dit biedt zowel duurzaamheid als een grote overgang voor sneller rennen.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy