buitenzool waardoor deze schoen

buitenzool waardoor deze schoen

Postautor: xiaoxiangyu » 11 sty 2019, o 09:06

Het is bijna alsof deze schoen is ontworpen met alleen impactabsorptie in gedachten, en de rebound voor voorwaartse beweging werd genegeerd. Ik heb heel hard geprobeerd om deze schoen leuk te vinden omdat ik het bovenlichaam lekker vond.

Deze tussenzool heeft de kans dat ik dit als Adidas Superstar Dámské een serieuze hardloopschoen beschouwt, volledig ge?limineerd. Het is draaglijk, maar als ik eerlijk ben, is de strijd om door te gaan in deze schoen ronduit frustrerend.

Het voelt gewoon aan zodra je voet stoot, de tussenzool absorbeert die impact en blijft gecomprimeerd.

Ik heb het gevoel dat de "lasergesneden" groeven langs de zijkant van de tussenzool en op de buitenzool de integriteit van de Lunarlon-demping in gevaar kunnen brengen, waardoor het niet werkt zoals bedoeld.

De bovenkant van de schoen maakt gebruik van Nike Flyknit mesh en Flywire-technologie. Flyknit-mesh is een duurzaam gaas dat zowel licht als ademend is. Verrassend genoeg is het bovenwerk van de schoenen drastisch anders dan vorig jaar.

Het maakt gebruik van dezelfde materialen met een geheel nieuw ontwerp. Het is nu helemaal uit één stuk gemaakt met echte bootie constructie.

De meeste schoenen Nike Air Presto Dames die een bootie-constructie gebruiken hebben een aantal stukken materiaal langs de middenvoet die over de hele lengte van de schoen lopen om een ??sok-achtig naadloos effect te cre?ren.

Dit bovenwerk is allemaal opgebouwd uit één stuk materiaal. Dus het is niet alleen naadloos, maar het glijdt echt over je voet alsof het een sok is. Er is geen tong die moet worden aangepast of verplaatst.

Het past als een handschoen door de middenvoet en opent mooi in het teengedeelte. Het biedt ook iets meer bewegingsruimte in de teen als gevolg van de elasticiteit van de mesh-materialen.

Behalve dat het geheel uit één stuk bestaat, bevat de bovenkant Flywire-kabel als de oogjes voor de veters. De kabels worden bevestigd aan de basis van de schoen, waardoor u veel controle hebt over het vergrendelen van de pasvorm en het nauwkeurig vastzetten van de schoen aan uw voet.

Het vetersysteem in dit bovenwerk brengt de hele pasvorm samen. Adidas Nmd Heren Ik dacht aanvankelijk dat de hiel te los voelde, maar toen ik de schoen vastbond en de Flywire-kabels vastmaakte, paste hij als een droom.

Dit bovendeel is echt een van de meest comfortabele die ik heb gelopen.

De zachte pluche materialen die erin worden gebruikt, een innovatief geheel uit één stuk ontwerp, het Flywire vetersysteem en het gebruik van een ademend gebreid gaas, combineren hier allemaal perfect voor een van de meest comfortabele bovenstukken die ik ooit heb meegemaakt.

De duurzaamheid van het type gaasmateriaal dat hier wordt gebruikt, mag niet worden onderschat. Ik heb de afgelopen jaren bijna elke dag een laatstejaars versie van deze schoen gebruikt en het gaas is nog niet eens begonnen te dragen.

Ik ben 8 uur per dag op de been en terwijl ik niet loop, loop en loop ik bijna constant. Want er ZERO tekenen van slijtage in de mesh van de schoen zijn behoorlijk indrukwekkend.

Het probleem is dat er geen aandacht is besteed aan de tussenzool en buitenzool waardoor deze schoen ontbreekt. Ik kon er in rennen maar het was over het algemeen niet leuk.

Het voelde gewoon de hele tijd als een strijd, ondanks het zeer comfortabele bovenwerk. Als je dit bovendeel zou kunnen nemen en de tussenzool van de Vomero 12 zou kunnen bevestigen die zowel Lunarlon- als Air Max-technologie?n combineert, zou je een schoen hebben die waarschijnlijk niet veel beter kon worden.

Hoewel ik deze schoen persoonlijk niet handig vind voor iemand die dagelijks hardloopt en traint, is er waarschijnlijk nog steeds een plaats op de markt voor de LunarEpic Low 2.

Het heeft een unieke styling die niet per se mijn kopje thee is, maar over het algemeen aangenaam is voor het oog.

Ik denk dat dit een goede schoen zou kunnen zijn voor iemand die een mooie, flitsende sneaker wil dragen en ook af en toe graag hardloopt. De prijs van Nike Air Max Thea Damen de schoen kan niet worden gerechtvaardigd als u deze alleen als hardloopschoen aanschaft.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy