gestructureerde en dus een iets stabielere

gestructureerde en dus een iets stabielere

Postautor: xiaoxiangyu » 14 sty 2019, o 11:43

Ten eerste, ik hou gewoon van de naam. Ik bedoel, wie hoeft er niet boven uit te stijgen, overweldigd - Transcend - iets in zijn / haar leven? En er zijn ontelbare verhalen met inbegrip van de mijne, waar hardlopen ons daarbij heeft geholpen.

Nu over deze schoen, vanaf het moment dat ik hem aantrok en tijdens de volgende runs, voelde ik dat het me aanmoedigde op mijn voorvoet - groot plus - me een beetje aan HOKA's rockereffect herinnerde (maar met een hogere val, 8 mm in tegenstelling tot tot 4-6 mm).

De schoen is smal en past op het kortere uiteinde. Wanneer ik de bovenste twee veters stevig vastzet, houdt het mijn voet voldoende tegen zodat ik bij mijn normale lengte blijf (ik heb losse ligamenten die het niet goed doen met enige overlengte) en ik ga ook niet in Kayano omhoog, Nike Roshe Run Mujer als dat je iets vertelt).

Maar als je een middelhoge breedte of bredere voeten hebt, wil je een halve maat hoger gaan, omdat de bovenkant van de teenkast nog steeds bestand is tegen gieten aan mijn voet nu met 91 mijl op hen!

Het werkt opvallend goed, maar draagt ??wel bij aan een enigszins stijve rit, vooral in het begin. De stijfheid heeft zijn voordelen in duurzaamheid van de schoen en ook door het vasthouden van een vorm die me naar voren brengt, maar het is niet zo comfortabel als de Ravenna 8 van het merk.

Transcend 4 past precies in de categorie met matige stabiliteit en concurreert goed met ASICS Gel-Kayano 23 en adidas Supernova Sequence 9 voor ondersteuning op lange termijn en uitdagende Nike Odyssey 2 voor een stabiele schoen die snel werken stimuleert.

Deze schoenen delen allemaal een veilige hiel en middenvoet fit Nike Air Huarache Dámské met Kayano die net iets vooruit steekt om die pasvorm op lange termijn te behouden.

Het grootste verschil zit in de teenendoos. Transcend raakt een balans tussen de meer gezellige, ondiepe spaced Kayano en Odyssey, en de ruime loft van Sequence 9.

Een andere factor tussen deze vier schoenen is de valhoogte met Transcend op 8 mm, Sequence komt binnen op 10 mm, Kayano's 13 mm (voor dames-heren drop is ook 10 mm), en Odyssey met een 12 mm differentieel.

Brooks Transcend's grootste concurrentie in algehele pasvorm Nike Cortez Donna en rijervaring komt van het minder dure stabiliteitsmodel van het merk, Ravenna 8 (mijn favoriete schoen tot nu toe).

De hogere prijs is gerechtvaardigd; Transcend is een meer gestructureerde en dus een iets stabielere versie van Ravenna, die stijver is door de overgang en in de hogere pasvorm.

Beide zitten aan het smalle uiteinde met Transcend's koppigheid die me meer Adidas Superstar Damen dan 70 mijl kostte om voldoende in te breken dat het bovenlichaam comfortabeler aanvoelde (na het scheren van het bestaande hart van mijn mediale voorvoet als gevolg van bloedblaren na een lange adem, waarbij ik mijlen 33-47 op de schoen - het is een onverzettelijke upper!), maar dimensionering zou daar iets mee moeten doen.

Transcend sport een dikkere middenzool met een opmerkelijke curve gevormd naar de bal van de voet. Beide voelen licht aan en stimuleren Adidas Superstar Femme een snelle omzet terwijl ze een stabiele rit bieden.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy