riffing und verstehe sogar

riffing und verstehe sogar

Postautor: xiaoxiangyu » 14 maja 2019, o 07:51

Ik was heel enthousiast om te horen dat Mizuno uitkwam met een gecombineerde Ronin / Musha-vervanger die het nieuwe U4ic-materiaal had. Ik ben recentelijk overgeschakeld op de Wave Sayonara voor mijn langere runs en ben gaan houden van de veerkrachtige maar stevige responsieve tussenzool die dit materiaal biedt. Ik rende de dagen af ??tot januari toen mij werd verteld dat deze schoen in Canada zou worden uitgebracht. Welnu, het is januari en dus stuurde mijn Mizuno-fee me een model om te testen. Hier is mijn recensie.

Ik heb met alle Mizuno-schoenen gevonden (en een van de redenen dat ze de enige schoenen zijn die ik nu draag) is dat ze passen als een fijne handschoen. Ik heb niet de Nike Air Max 90 Mujer smalste of mooiste voeten! Mizuno-schoenen passen net goed dicht genoeg bij elkaar om aanvoelen als een verlengstuk van je voet zonder dat je je beklemd voelt. Ik hou van een schoen die dicht bij de voet en dicht bij de grond past. Vers uit de doos gaven deze schoenen me dat gevoel voordat ik er zelfs in rende. Smalle of brede voet, ik denk dat ze voor de meesten even goed zouden passen. Ik heb veel klanten met smalle voeten die ook Mizuno dragen en vinden dat ze er goed uitzien.

De eerste run die ik deed was op de loopband (Polar Vortex weer !!) en ongeveer 6 km. Vanaf de eerste stappen wist ik dat ik dol zou zijn op het gevoel van deze schoenen. In vergelijking met de Musha voelen ze erg op elkaar aan in pasvorm, maar hebben net dat beetje extra demping bij het slaan midden in de voorvoet. Ik heb genoten van de Musha vanwege Nike Air Max 2017 Womens het lichte en dichte gevoel bij de grond, maar ik merkte dat ik na ongeveer 12-14 km precies dat extra beetje kussen of veer onder mijn voet nodig had. Deze schoenen bieden net dat beetje extra. Voor die hardlopers die op zoek zijn naar een halve fondschoen en niet veel extra nodig hebben

bescherming zou dit een goede optie zijn. Als alternatief, als u gewend bent aan een stabielere lange-termijnschoen, kan dit een goede keuze zijn voor kortere afstandstraining, racen of snel werken.

De volgende run die ik deed was 13 km buiten en de rit was net zo soepel en veerkrachtig. Ik kan zeggen dat alle Mizuno-modellen die ik draag passen en op een vergelijkbare manier presteren. Het enige verschil is dat ze zullen vari?ren in gewicht en kussen. Ik ben absoluut dol op dat van alle Mizuno-schoenen die ik draag.

De whitetail herten Adidas Nmd Mujer zijn zich niet bewust van mij - en gaan door met hun voeding. Meestal zijn ze stil, maar af en toe zal een van de kudde een soort gesnuif horen tegen zijn grazende vrienden. Dat betekent meestal dat meneer Coyote op de loer ligt. Hij is geen bedreiging voor het volwassen hert, maar bewaakt snelle bewegingen. Zoals ik ook.

Nadat ik over een paar droge kreekbedden ben gesprongen, maak ik een kortere weg door een zwaar bebost gebied. Duiven nestelen hier vaak en met mijn luidruchtige aanpak nemen velen luidruchtig vlucht.

Dit is gevaarlijk gras. Niet voor mij, maar er is altijd een havik of een arend die langs de baan zweeft over een thermaal ontbijt dat zoekt naar ontbijt. Af en toe spijkeren ze een duif of kwartel, maar eekhoorns en konijnen zijn meer een steunpilaar.

Terwijl ik een lange par-5 opzwaai, nadert ik een verborgen Nike Air Max Tn Hombre plek waar sommigen van de arbeiders een sigaret roken. Ik hoor ze in het Spaans ravotten en begrijp zelfs fragmenten van hun gesprek als ik goed genoeg luister. Vlakbij in een struikgewas leeft een familie van gordeldieren die het heerlijk vinden om de fairways en greens op te graven en te klauwen om iets te eten. Ze hebben niet veel te vertellen, maar verspreiden zich terwijl ik voorbij zeil.

Nog een vaarwater en ik ben klaar met de golfbaan. Ik kom uit de eenzaamheid van de golfbaan in een nieuwe ontwikkeling die vroeger deel uitmaakte van een veeboerderij. Zodra ik op de stoep raak, pakt mijn tempo (en ademhaling) op terwijl ik naar huis sta. Op de top van mijn laatste heuvel, op een hoek, passeer ik de dove kinderen die wachten op de bus.

Sommigen onderbreken hun ondertekening om te zwaaien als ik voorbijloop. In tegenstelling tot de andere schoolkinderen zijn de doven niet aangesloten op iets, maar op hun eigen gemoedstoestand, gevoelens en zintuigen.
xiaoxiangyu

Wróć do Zaburzenia mowy