Voor de meeste schoenen die ik

Voor de meeste schoenen die ik

Postautor: Labi1995 » 26 kwie 2018, o 03:53

Qua pasvorm past de 1400 v3 bijna perfect Nike Air Max Thea Femme bij mijn voet. Het is geen brede schoen, en ik ben wel een halve maat groter geworden, maar het is Adidas ZX 700 Womens ook niet beperkend. Het verdwijnt gewoon op mijn voeten, en dat is vrijwel het beste compliment dat ik aan elke schoen kan geven. Ik heb net een marathon van Mexico City gerund in een paar Bostons en ik moet zeggen, ik ben diep teleurgesteld over de schoen.

Training ging goed met hen ... .long draait check. Maar ongemakkelijk, 1 week voor de marathon, begon de linkerschoen Nike Air Max 90 Womens Pink op de een of andere manier gebogen of verwrongen te voelen, ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar ze stopten zich comfortabel in mijn voet te voelen. Ik heb er geen aandacht aan geschonken, in de veronderstelling dat de binnenzool misschien was verplaatst of iets dergelijks. Toen kwam de marathondag, en zoals ik zei, de inlegzolen opnieuw ingestoken, en ik dacht dat Nike Air Max 90 Femme Noir dat het zou redden. GROTE FOUT.
Tegen de derde kilometer leed ik hier alweer aan! Ik weet niet Nike Air Max 90 Femme Rose of het iets met de torsie is, maar er zit iets in mijn loopcyclus, en op dit moment heb ik een zere teen Hop (hopelijk niets ernstigs)
Voor mijn volgende marathon (Boston), ben ik al aan het onderzoeken welke schoen ik moet gebruiken, blijkbaar zal het hoe dan ook NB zijn (Vazee Rush, Pace, Zante of 1400 v3). Ik liep net de marathon van Mexico City in een paar Bostons, Nike Air Max 270 Mujer en ik moet zeggen, ik ben diep teleurgesteld over de schoen.
Training ging goed met hen ... .long draait check. Maar ongemakkelijk, 1 week voor de marathon, begon de linkerschoen op de een of andere manier gebogen of verwrongen te voelen, ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar ze stopten zich comfortabel in mijn voet te voelen. Ik heb er geen aandacht aan geschonken, in de veronderstelling dat de binnenzool misschien was verplaatst of iets dergelijks. Toen kwam de Nike Air Max 90 Hombre marathondag, en zoals ik zei, de inlegzolen opnieuw ingestoken, en ik dacht dat dat het zou redden. GROTE FOUT.
Tegen de derde kilometer leed ik hier alweer aan! Ik weet niet of het iets met de torsie is, maar er zit iets in mijn loopcyclus, en op dit moment heb ik een zere teen Hop (hopelijk niets ernstigs)
Voor mijn volgende marathon (Boston), ben ik al aan het onderzoeken Nike Air Max 95 Homme welke schoen te gebruiken, blijkbaar zal het hoe dan ook NB zijn (Vazee Rush, Pace, Zante of 1400 v3).
Als ik het nog niet duidelijk genoeg heb gemaakt, ben ik helemaal weg van deze schoen. Voor de meeste schoenen die ik bekijk, probeer ik ongeveer 30 mijl op ze te krijgen voordat ik mijn gedachten schrijf. In dit geval heb ik die kilometerstand meer dan verdubbeld, simpelweg omdat ik er zoveel plezier in heb gehad. Het is echt moeilijk geweest om iets anders te Nike Air Zoom Pegasus 35 Femme willen runnen! De MSRP van $ 100 (het is meestal te vinden voor minder) maakt het des te aantrekkelijker in een wereld waar de prijzen van schoenen lijken te stijgen. Als je de NB 1400 nog niet hebt geprobeerd, doe jezelf dan een plezier en probeer het - ik twijfel er niet aan dat het een van mijn top 3 schoenen van het jaar zal zijn!
Labi1995

Wróć do Rozwój mowy