10-12mm drop traditionell

10-12mm drop traditionell

Postautor: Labi1995 » 13 sie 2018, o 04:52

Med tanke p? att jag tolererade 9mm drop 1400v2 bara bra, trodde jag att jag skulle ge 10mm sl?pp New Balance 890 v4 ett Adidas Hamburg Femme f?rs?k som jag k?nner till ett antal personer som tycker mycket om 890-linjen. Folk p? Runningshoes.com var v?nliga att skicka mig ett par att granska (Disclosure: detta ?versynspar tillhandah?lls gratis - du kan l?sa om min policy f?r att skriva ?rliga recensioner h?r), och jag har nu lagt tillr?ckligt med mil p? dem att g?ra en dom. Nike Air VaporMax Damskie Det f?rsta jag m?rkte om 890 ?r att h?lskragen och tungan ?r ?verdrivet ?verfl?digt. Om 1400v2 ?r en Ikea Poang, ?r 890v4 mer som en Barcalounger: I en diskussion av den h?r skoen p? Facebook lade medelspelaren Seth H. upp f?ljande bild, vilket visar Nike Air Max 2015 Mujer 890 puffiness ganska bra (f?ljt av ett annat foto som tillhandah?lls av Chris P. som visar den obehagliga likheten hos 890v4 vristkragen och tungan till en flodh?sts?ppning): L?t oss g? vidare fr?n den puffiga tungan / vristkragen (vilket inte st?rde mig verkligen fr?n en funktionell synvinkel) och diskutera muttrar och bultar av skon.
New Balance 890v4 ?r troligen b?st klassad som en l?ttviktstr?ning. Den v?ger 8,1 oz i herrstorlek 9 och stapelh?jd ?r 28 mm h?l, 18 mm framfoot. 10mm-droppen ?r lite h?gre ?n vad jag vanligtvis tycker om, men jag ville granska den h?r skon, eftersom Nike Air Max 95 Damen skor som den h?r representerar ett bra alternativ till den typiskt tyngre, mer mycket strukturerad (tegelliknande?), 10-12mm drop traditionell tr?ningsskor som utg?r den st?rsta delen av l?pande skof?rs?ljning (jag tycker inte alls om att springa i s?Nike Air Max 90 Hombre dana skor)
Min ?vergripande erfarenhet av 890v4 har varit oupph?rlig. Det ?r inte en d?lig sko p? n?got s?tt, men det v?cker inte speciellt mig. Det ?r inte en sko som ringer till mig och f?r mig att vilja g? ut genom d?rren f?r en k?rning (?r det du 1400v2? K?rtid?). Men det ?r en anv?ndbar sko som ger anst?ndig kudde och kan ?ta l?nga, l?tta miles. Passformen p? 890v4 ?r ganska bra p? mig. Jag gick en halv storlek upp och har gott om plats framf?r, och ?vre ?r stretchy nog f?r att till?ta mina t?r att flytta runt. Egentligen gillar jag den ?vre delen av denna sko (minus den gigantiska Adidas Superstar Femme tungan). Den ?r gjord av ett n?t som verkar som det kommer att vara mycket slitstarkt och ?verlagren ger ett adekvat st?d. Insidan ?r ?verdelen av mjukt och slitstarkt, men jag har inte f?rs?kt springa suddl?st, eftersom alla mina miles i skon har Nike Air Max Tavas Mujervarit i kallt v?der. Strumpbyxan ?r tunn, och b?gst?d ?r inte alltf?r obtrusiv. Sula p? 890v4 k?nns mycket fastare ?n vad jag f?rv?ntade mig. Det beror delvis p? det faktum att det ?r s? kallt ute (EVA mellansula skumrar f?retag upp i f?rkylningen), men det k?nns inte kusigt, ?ven att g? runt den v?lsignade varmen inomhus. Av n?gon anledning f?rv?ntade jag mig att vara en mjukare sko ?n den ?r. Med detta sagt har jag inte haft n?gra problem med ensam p? sp?ret. Det ?r inte s? fast att det k?nns som en tegelsten, och jag har faktiskt haft de mil som jag har k?rt i dem (haft snarare ?n Nike Air Presto Damen ?lskad att vara en viktig skillnad h?r).
En enda punkt om sulan - jag har faktiskt funnit det ganska bra p? den kr?sna isen som s? definierat mina typiska l?pytor i vinter. Det ?r inte slungat, men sulan ?r ordnad i b?gar med mellanrum ihop, och dessa Nike Air Max Tavas Damskie passar snyggt mot oregelbundna ytor under foten vilket ger traktion som ett resultat. Jag har faktiskt tagit tag i den h?r skogen ett antal g?nger f?r k?rningar i vinter speciellt av den anledningen. Det ?r en v?gsko som kan hantera sn? och is b?ttre ?n n?gra andra. New Balance 890v4 ?r en anst?ndig l?ttviktstr?ning f?r l?nga, l?tta miles. Kan till och med vara en maratonskon f?r dem i mer traditionella skor som vill ha ett l?ttare t?vlingsalternativ som beh?ller en liknande droppe och mycket kudde. Det ?r inte en sexig sko, och det ?r inte en perfekt 10 f?r mig personligen, men jag Adidas Superstar Hombre ?r mer en racing platt sn?llare s? jag v?ntat p? det. Och om du beh?ver extra skydd f?r din fr?mre fotled, beh?ver du inte leta l?ngre!
Labi1995

Wróć do Rozwój mowy