V2 Nederland Yeezy

V2 Nederland Yeezy

Postautor: ahuntermills » 7 paź 2016, o 05:43

Het merk heeft een vrij goed Adidas NMD R1 Sale Nederland werk gedaan in rangschikkinginformatie de stijlen voor FW16 in termen van Primeknit premium versies van de OG loper op de top niveaus, tot nieuwe silhouetten en versies van de franchise komt in augustus (XR1 versie). De stijl zal meer zichtbaar in de markt zeker in de FW16, en wij geloven dat er nog steeds veel consumenten zijn die niet de kans om de schoen te zien in het vlees dat het zal houden hebben gehad.
Deelnemers moeten 12 jaar of ouder. Werknemers (en hun directe familie) van JD Sports Fashion PLC, aan haar gelieerde bedrijven of iemand anders die professioneel met deze wedstrijd komen niet in aanmerking voor de wedstrijd. Er is geen aankoop nodig is; Alle prijzen zijn onder voorbehoud van beschikbaarheid.
De winnaar wordt willekeurig getrokken uit de succesvolle Adidas Yeezy Boost 350 V2 Nederland deelnemers. De prijs kan niet worden ingeruild voor een contante waarde, het is ook niet overdraagbaar. Indien de prijs niet beschikbaar is JD Sports Fashion PLC is niet verplicht om een ​​alternatieve prijs te leveren.
De YEEZY BOOST 350 bestaat uit mooie en toch eenvoudige materialen, spreken aan de ambitie van het creëren van een schone, modern, moeiteloze sjabloon voor schoenen en kleding West. Door het fuseren van ongeëvenaarde techniek adidas 'met een tijdloze esthetiek, de YEEZY BOOST 350 presenteert een onverschrokken stap in de toekomst van de stijl.

Obrazek

Het duurde 4 maanden van overweging als ik zou moeten uitgeven voor deze schoenen of niet. Vandaag de dag, gaf ik in en bezocht de winkel. Ik was vele malen verzocht online en was eigenlijk van plan van het kopen van maat 39 1/3. Het enige dat mij tegenhouden was las ik een aantal suggesties, als je een Adidas te kopen, zoals deze stijl moet je een maat groter dan Adidas NMD Human Race Nederland normaal te kopen. En Jan, die is niet erg blij van mij online te kopen, en ik zou deze keer bedanken, hield afluisteren me niet om de schoenen te kopen of wat dan ook online. Zo bezochten we de winkel vandaag en probeerde het zelf. Tot mijn verbazing kwam ik het kopen van maat 38! Bespaarde me de tijd van terug te keren als ik hem kocht online. Een ander ding dat ik moet in gedachten houden (het over de juiste schoenmaat en fit), maar we zullen zeker me er niet van weerhouden te kopen (kleding) online eenmaal in een blauwe maan.
You can check out the detailed on http://www.yeezyboostnl.com/
ahuntermills

Wróć do Rozwój mowy