denne indledende post som min

denne indledende post som min

Postautor: Labi1995 » 7 gru 2018, o 07:26

Jeg var overrasket og ?ret over at ?bne december 2012-udgaven af ??Runner's World for at finde ud af, at jeg havde v?ret med blandt deres 48 l?bende Twitterati som medlem af #runnerd undergruppen (jeg er en stolt n?rd)! For at betale det fremad, jeg troede jeg ville pr?ve noget nyt her og skrive en lejlighedsvis (m?ske ugentlig?) post fremh?vende kolleger l?bere, som jeg f?lger p? Twitter. Jeg har v?ret aktiv p? Twitter i flere Adidas Superstar Hombre ?r nu (personlig Twitter handle = @Oblinkin, blog handle = @Runblogger) og har fundet det til at v?re en fantastisk ressource til b?de information og social interaktion. I dag vil jeg anbefale Nike Air Span 2 Herren tre venner, som jeg Jeg har kendt i lang tid. Alle tre er k?rende tr?nere, alle er f?rdige l?bere, og alle Tweet hj?lpsomme oplysninger om tr?ning. F?rst op er Caleb Masland. Caleb g?r private on-line coaching, og han er den fyr, der coachede mig til en halvmarathon PR i efter?ret. Caleb k?rer NYC Marathon denne weekend og har kronet sin rejse til New York i k?lvandet p? Sandy Back. Sommeren 2009 var Vibram Fivefingers KSO min f?rste gang i barfodetype l?besko. Vibrams spillede en stor rolle i min overgang til minimalisme, men for at v?re ?rlig har det v?ret lang tid siden jeg l?b regelm?ssigt i VFFs. Hoved?rsagen til mig er, at jeg har Adidas Superstar Hombre haft en h?rd tid at f? det rigtige - ved hj?lp af Vibrams fodm?lingsteknik anbefales det, at jeg b?rer en st?rrelse 41, men de seneste par, jeg har slidt, har v?ret lidt for t?t. De har ikke v?ret Adidas Deerupt Damskie ubehageligt stramme, men mine t?er n?r n?sten til t?lommernes ende, hvilket g?r det sv?rt at vride t?erne, n?r de b?rer skoene. Derudover har jeg tendens til at f? en smerte under den anden metatarsal p? min h?jre fod, n?r jeg l?ber i VFF's - det sker ikke i andre ikke-polstrede sko, og jeg har tilskrevet det til en smule funky effekt af t?lommerne, der begr?nser t?bev?gelsen . For nogle f? uger siden fik jeg en mail fra en marketingrepr?sentant for Vibram, hvis jeg ville v?re interesseret i at pr?ve den nye Vibram Fivefingers SeeYa LS. Jeg var oprindeligt t?vende med mine seneste problemer med linjen, men havde h?rt, at SeeYa var en Nike Air Skylon 2 Damskie stor forbedring i forhold til andre nyere modeller med hensyn til fleksibilitet og komfort p? flugt. Jeg indvilligede i at pr?ve et par sammen med et par af de originale SeeYa til sammenligning Nike Air Vapormax Womens (Oplysning: begge par, jeg modtog, var mediepr?ver tilbydes gratis af producenten). Jeg valgte at dimensionere op til 42 for at se om det ville hj?lpe med at forbedre pasformen og komforten. Jeg vil Nike Air Max 90 Męskie pr?ve noget lidt anderledes her og g?re et indl?g p? SeeYa LS, som jeg vil opdatere efter behov. Efter at have l?b i 75+ sko i de sidste par ?r, finder jeg, at mine tanker om og evnen til at skrive om en sko er klareste efter en f?rste pr?ve og k?r, s? se denne indledende post som min tarmreaktion. Mest af tiden ?ndrer mine tanker sig meget lidt med yderligere brug, men nogle gange vil en indbrudstid ?ndre mine f?lelser lidt om en sko. Jeg vil Nike Air Max 270 Męskie tilf?je yderligere oplysninger med tilf?jet brug, hvis jeg f?ler det nyttigt. Dette vil ogs? hj?lpe mig med at komme ud under mit lager af sko, der venter p? at blive gennemg?et! Skoene ankom i www.hijosdelvacio.es sidste uge, og jeg er glad for at rapportere, at det g?r op i en st?rrelse, der har gjort en verden med forskel. Jeg var i stand til at b?re dem i flere timer den dag de ankom uden den mindste f?lelse Balenciaga Triple S Femme af ubehag. Jeg har stadig problemer med at b?je t?erne ned i skoene, men mine t?er havde en nemmere tid at b?je sig i lommerne med den mere rummelige pasform (jeg s?lges stadig ikke p? t?lommerne som et plus).
Labi1995

Wróć do Rozwój mowy